Çok mutlu bir şekilde uyandı Aybüke.Alarmı kapatmak için uzandığında dengesini kaybetti ve yere düştü.
Annesi
-Ah Aybüke ah yine düştün değilmi? dedi ve Aybüke'yi kaldırmak için elini uzattı.
-Şu komidin yatağıma daha yakın olsa düşmem anne, dedi ve Güldü.Duş aldıktan sonra saçını hafiften dalgalandırdı,saçını tepeden yan bağladı ve okul formalarını giydi.
Okulun bahçesine girdiğinde bir grup erkek dört ayak üstünde duruyordu ve hemen karşılarında spor öğretmeni olduğunu tahmin ettiğim erkek öğretmen elindeki cetvelle avuçlarına vuruyordu ve düzgün durmaları için bağırıyordu.
Sınıfa girdiğinde bir kaç kişi ıslık çaldı. Aybüke ne olduğunu anlamamıştı.
Bayan öğretmen
- Susun!! Kızım sen kendini tanıt
-Adım Aybüke Gümüş.Bu okulda ilk günüm,dedi ve gülümsedi.
-Boş bir yere otur
-Tamam öğretmenim,dedi ve sınıfa bir göz gezdirdi,sınıfın en yakışıklısı olduğunu tahmin ettiği çocuğun yanına oturdu.
-Merhaba benim adım Aybüke, dedi ve elini uzattı
-Merhaba Şirin,dedi ve gülümsedi. Sanırım (annemden sonra) hayatımda gördüğüm en müthiş gülümsemeydi.Nasıl gidiyor arkadaşlar. İsterseniz kurgu önerebilirsiniz. Bu arada ben kurgunun yarısını Kore dizilerinden aldım.Resimdeki Aybüke (TEMSILI) gerçekte Hıgh School Love On dizisinden aldım.İzlemenizi öneririm.:)
....
-Adım Aybüke "Şirin" değil. Senin adın neydi?
-"Emir" ve mırıldanarak devam etti "Senle çok eğlenicez"
-"Efendim"
-"Bişey yok" dedi ve tekrar muhteşem kalp dudaklarıyla gülümsedi (media).
ön sıramızdaki kız arkasını döndü,
-selam
-selam
iyi birine benziyordu.
-Adım Ezgi, elini uzattı Aybüke'de karşılık verdi,
-Aybüke,dedi ve sıcak olduğunu düşündüğü gülümsemesini yüzüne yapıştırdı.
........
Aybüke'nin ağzından
Eve Ezgi ile birlikte geldim. Yan binamızda oturuyormuş,anlaşılan artık okula tek gitmek yok :D
-Kızım yemek hazır, dediğinde annem aklımdakileri bir kenara bırakıp annemin yanına gittim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sadece Sen Varsın
General FictionSence aşk nasıl birşey? Heyecan,tutku,üzüntü,mutluluk,huzur... Aybüke bunların hepsini yaşıyordu.Caner yaşattırıyordu bunların hepsini Aybüke'ye... İŞTE YAŞANANLAR