Розділ 3

43 0 0
                                    

Оскільки пані Мо продовжувала скандалити Цзин І виріши ненадовго вирубити її. Тому коли він ложив безсвідоме тіло жінки біля стіни у Вей У Сяня стався культурний шок.

"Лань просто вирубив людину?! Якого чорта відбувається?!"

Проте не встиг він обдумати зміни адептів праведного ордену, як почув наказ А-Юаня:

- Хапайте пана Мо!

Юнаки кинулися до чоловіка, який був ніби в прострації. Проте схопити їм вдалося лише висохшу оболонку, якою став пан Мо за лічені секунди.

Побачивши, що сталося, люди, які прийшли через смерть другого молодого пана Мо, почали панікувати і намагатися втекти.

- Ану заспокойтеся й лишайтеся на місцях!

- Якщо вийдете то можете стати легкою здобиччю для нечисті!

Слова адептів заставити людей зупинитись, але паніку все ще можна було різати ножем.
Доки Сичжуй оглядав новий труп, у якого теж відсутня ліва рука, інші під керівництвом Лянь Цзин І малювали захисне поле, яке мало принаймні послабити нечить і розвішували талісмани.

Вей У Сянь закатав рукава і здивувався. Двоє панів Мо померли тому два поріза зникли, як і мало бути, але буквально на його очах зажив третій! І тієї ж миті...

*Ляск
*Хрясь!

Чийсь меч приколов ліве плече слуги до стіни. Це був меч Сичжуя, який відчув темну енергію в слузі. Адепт, який був найближче до одержимого, підбіг до нього і наклав закляття яке мало стримати нечисть. Проте через кілька секунд у всій залі потухло світло. Почалася нова хвиля паніки, але всі пам'ятали слова адептів, тому ніхто не намагався втекти. Декілька юнаків запалили вогняні талісмани, а потім і свічки. Ті хто подивився на приколотого слугу бачили, що він в такому ж стані як і перші два трупи.

- Усі відійдіть від пані Мо! - Наказав Юань, беручи в руки флейту.

Всі негайно відскочив від неї, а пані Мо почувши мелодію флейти повернулась до виконавця.

"Мелодія підкорення" - здивовано подумав Вей У Сянь.

Навколо Хуоєн кружляла темна Ці, що тягнулася до пані Мо і особливо її лівої руки, а очі сяяли криваво червоним кольором.
Тіло жінки висохло і рука від'єдналась від тіла. Це була сильна чоловіча рука з розбухшими венами. Вона вигиналася під неприродними кутами ніби пручалася. Лані більше не не марнували час і ставши навколо руки, вставили в підлогу мечі. На підлозі з'явилося магічне коло подавлення, від чого рука стала діяти ще більш агресивно.

Інша історія магістру [ПРИЗУПИНЕНО]Where stories live. Discover now