41.

33 3 0
                                    

Hej wracam po pewnej nieobecności.
Dziś w szkole siedzę na ławeczce ( na korytarzu ) z Zuzią i przychodzi 2 chłopców z 1 klasy, jeden ucieka przed drugim.
Potem przychodzi jeszcze jeden mówiąc  "całuj " do tego drugiego.

Opisując zdarzenia od początku roku szkolnego to ja z Zuzią zastanawiałysmy się nad 8 kątem ( shipem) a pod koniec dnia spisywania wszystkich możliwych paringów chłopaków ze szkoły wyszedł 80 kąt , nie wiadomo czy za parę dni nie będzie 360 kąta czyli już koło....

Jak coś na ten temat może powstać książka pisana przez Oreopud1ng

Następna sytuacja była na fizyce gdzie było o Q = ciepło... Na Yumeno z bsd mówi się też Q więc Q to ciepełko!

Wycieczka ( tydzień temu ) a otaku siedzący w autobusie przedemną oglądali Naruto z napisami...
Potem było słuchanie piosenek :

Fuyu no Hanashi


Endingu z Yuri on ice

Osmathus wine ( to co powstało ze słów Zhongliego z Genshin Impact)

Paluszki no uta ( piosenka Polski z Hetali )

Nordic five always with you

Endingi z Hetali
I w Paluszki no uta był początek po cichu to podglośniłam i tak na cały autobus
" Ej...Licia " XD
A jak dojeżdżaliśmy do naszej miejscowości to otaku włączył jakąś playliste co był tam Light z Death Note...

Kolejny temat to konkurs na animacje i ja pracuję w parze z Zuzią i wymyśłiłyśmy że w tej animacji będzie Dazai ( jadący autem ) Mori z Eliską idący po pasach , Fyodor jako policjant i miał być tam Chuuya.

Historyjki Z Życia OtakuOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz