1

92 5 13
                                    

Takeda beni sıcak bir gülümsemeyle selamlıyor, içeri giriyorum. Taze pişmiş kurabiyeler ve öğütülmüş kahve kokusu alıyorum. Bu kahve dükkanını seviyorum. Yıllardır oraya gidiyorum ve şimdi liseden beri arkadaşım "önemli bir toplantı" için buraya gelmemi istedi, neden bahsettiğinden emin değilim. Aslında önemli mi?Bilemiyorum çünkü bazen büyük bir drama kraliçesi olabiliyor. Yani bir keresinde yerde bir parça kıyafetim var diye bana bağırmıştı. O gün sadece tembel hissediyordum ama adam gitti. Bu sadece o. O hala benim arkadaşım. yine de onu her zaman sevmek zorundasın. beni süzüyor ve onun karşısındaki koltuğa oturuyorum. "Peki beni ne için çağırdın?" "Pekala," diye yanıtladı, gözlüklerini temizleyerek, "Sana bir şey sormam gerek, arkama yaslandım. "Sor bakalım!" "Tamam annem yakın zamanda ameliyat oldu merak etme o iyi

İyi olduğuna sevindim.Annesini sadece birkaç kez ziyaret ettim.O biraz uzakta yaşıyor.O çok tatlı ve en iyi anne.Ona yardım edebilecek tek kişi o.Yani o bir tek çocuk ve ne yazık ki babası birkaç yıl önce vefat etti. Keşke bir şekilde yardım edebilseydim ama bana asla izin vermezdi.

"Ne demek istiyorsun?" Biliyorsun ki Karasuno'da voleybol antrenör yardımcısıyım" Siyah saçlarını karıştırarak her zamanki gibi her şeyi dağınık hale getiriyor. Bu voleybol takımını duydum. Görünüşe göre oradaki çocuklardan biri boyuna rağmen oldukça yükseğe zıplayabiliyor. Onu çalışırken görmedim, ama şansım olursa kesinlikle görmek isterim. "Evet .Umarım iyi gidiyordur" Yüzünde bir gülümseme parladı "Ah, inan bana harika gidiyor. Her neyse, bu gezi yüzünden bir iki haftalığına gideceğim. Söz veriyorum çok uzun sürmez ama koçun bir asistana ihtiyacı olacak." "Bekle, senin yerine gitmemi istiyorsun". "Ben zaten okuldan izin aldım. Çok iyilerdi. Ayrıca voleybol tecrüben var. Lise ve ortaokulda oynadığını söylemiştin." "Evet ortaokulda oynadım ama lisede sadece bir yıl oynadım. Softbol'u tercih ettim." "Bahse girerim hâlâ bazı hareketlerin vardır. Belki çocuklara bir şeyler öğretebilirsin." Yaptığım yüzü fark etti. 'Yapmalı mıyım bilmiyorum' yüzü. "Lütfen lütfen lütfen lütfen lütfen.Bu konuda sana güveniyorum artı sonunda bu çocukların ne kadar yetenekli olduğunu göreceksin.Bence bu takım çok ileri gidecek ama onların rehberliğe ihtiyacı var ve koçun da yardımcıya ihtiyacı var çünkü o... bensiz büyük etki olmaz. İnsanın bazen filtresi yoktur. Bazen huysuz olabilir. Kendin öğreneceğini sorma." "Beni mi götürüyorsun?" Başını salladı." Sana orada ihtiyacım var. "lütfen" iç çekiyorum. "İyi. Zaten yapacak bir şeyim yok." "OMG TEŞEKKÜR EDERİM!!" ayağa kalkıp bana sarılıyor. İnsanlar bize bakmak için yaptıklarından vazgeçtikçe yüzüm kızarıyor. "Tamam sakin ol lütfen. Olay çıkarmak istemiyorum.

"Eve dönerken esniyorum. Takeda, yapmam gereken her şeyi söyleyerek beni bir süre orada tuttu. Hiçbir şey planlamak zorunda kalmayacağım için mutluyum. Görünüşe göre benim için her şeyi yaptı. bunun için rabbime şükrediyorum yakındaki bir mağazadan müzik dinliyorum sakanosthia mağazası aslında ordaydım ama bazen yanından geçerken bu yüksek, gürleyen sesin insanlara sessiz ol diye bağırdığını duyuyorum orda çalışan her kimse korkutucu geliyor , ama hey en azından müzik harika. Dairemin kapısını açıyorum ve arabaya biniyorum.Takeda'nın yerini almak için hâlâ bir haftam var.Dürüst olmak gerekirse biraz heyecanlıyım.

Koç Keishin Ukai x ReaderHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin