Sojin szemszögéből
Korán reggel már arra az idegesítő ébresztő hangjára keltem,ki nyitottam szemem majd le ütöttem az éjjeli szekrény tetejéről a párnával,ez ilyen mindennapos szokásom.
Amint ki kelltem az ágyból elő szedtem a szekrényből munkás ruhám is ami csak egy egyszerű kis ruha.Be rohantam a fürdőbe, rendbe szedtem irtó kócos hajam ami ha össze kócolódik nagyon nehéz ki fésülni, vissza tettem a fésűt a helyére és le mentem a lépcsőn a konyhába. Kerestem a hűtőben nutellát majd meg kenytem vele a kenyeret. Mikor kész lettem meg is ettem majd mentem fogat mosni, ezután gyorsan rohantam a taxihoz ami el visz a bighit entertainmenthez,ott fogok dolgozni mint sminkes,nem tudom melyik bandával dolgozom,ha a BTS-el én ott el fogok ájulni. Itt Koreába bárhol meglátok róluk egy helyet vagy képeket én sikítok azonnal. A testvéremmel más a helyzet.
Nade amint oda értem a munkahelyre taxival rohantam is be.
Majdnem késtem egy percet de még időben be futottam,a főnököm azonnal ide is jött mikor látta hogy fulladok és kezembe adott egy kis üveg vizet amit nagy nehezen el is fogyasztottam, meghajoltam előtte és siettem az öltözőbe át öltözni, nagyon izgultam miközben öltöztem át,az a gondolat volt bennem hogy:"mi van ha a BTS látom meg magam előtt? tuti el fogok ájulni"gyorsan fel vettem zoknim és edző cipőm majd remegő lábakkal sétáltam a folyosó végéig, már a folyosó végén hallottam a BTS zenéjét, én azonnal be is kopogtam,a tenyerem szinte már izzad annyira izgulok hogy láthatom őket. Jungkook nyitott ajtót,bele túrt hajába és megszólalt.-Szia,te vagy az új tanár?*túr bele hajába Jungkook.
-Szia,igen, én vagyok az, Sojin*fogok kezet vele mosolyogva majd előre engedett, megláttam Sugát ahogy a padlón fekszik fáradtan és aggódva oda szaladtam, Suga a biasom és ha történik vele valami, azonnal kapcsol az agyam.
Ez volt az első rész, kommentben várom a véleményeket ❤️
YOU ARE READING
Csak szeretni (Min Yoongi fanfiction)
RomanceMilyen az ha egy idol szerelmes?Sojin se tudta sokáig, több idő után rájött hogy egy idolt szeretni nehéz is de egyben csodálatos a kedvencével töltött idő. Meddig lesznek együtt? kiderül ha elolvasod 😊❤️