Başlangıç

145 24 2
                                    

Ben Lora.
Hayatından sıkılmış olan bir ergen.
Sürekli annemin iş için şehir değiştirmesine ayak uyduran bir kızım. Her sene farklı okulda yeni arkadaşlar edinmekten oldukça sıkıldım. 1 hafta sonra başka bir şehire ve yeni bir okula başlayacağım umarım bu değiştirdiğim son okul olur. Londra'dan ayrılacağım için çok üzülmüyordum fakat jade'i nasıl bırakacağımı düşünmekten kendimi alı koyamıyorum. Henüz taşınacağımızdan bile haberi yoktu söylediğim an ki tepkisini oldukça merak ediyorum. Bana çok kızacaktı bundan emindim ama yapıcak bir şeyim yoktu gitmek zorundaydım.

*
Akşam olduğunda Jade'e gittim annemede bu gece onlarda kalacağıma dair bir not bıraktım normalde olsa arar ve eve dönmemi söylerdi ama taşınacağımız için üstüme fazla gelmek istemiyordu. Sanırım.. Bu durum oldukça hoşuma gitmeye başlamıştı. Annem sürekli bana karışan kadının tekiydi akşam olmadan eve gireceğimi ,dışarıda fazla oyalanmayacağımı söyleyip duruyordu tabi onu hiç takmıyordum sonuçta beni anlaması lazımdı henüz olgun bir kız değildim üzerime fazla düşmesi çok saçmaydı. Jade'in annesi ona hiç karışmaz ve istediğini yapmaya izin verirdi aynı şekilde babasıda öyle bir adamdı. Jade evin tek çocuğu olduğu için çok sanşlıydı. Belki benim babam yaşasaydı bende rahat bir kız olabilirdim. Fakat babam hayatta değildi ondan geriye kalan tek şey fotoğraflarıydı tabi o lanet olası annem onları kaldırana dek. Neden böyle bir şey yaptığını anlamıyorum. Babamla ilgili bir soru soruncada hemen konuyu değiştirir veya cevap vermezdi sanırım annem babamı hiç sevmedi.

*
Sabah olduğunda hazırlanıp okula gittik. Jade'e hala taşınacağımızı söylememiştim bir türlü buna cesaret edemedim neyse sınıfa girdik ve en arka sıraya oturduk. Ders biyolojiydi bu dersi seviyordum ama sinirimi bozan bir fahişe ile aynı sınıfta olmak iğrençti. Uzun boylu , zayıf oldukça güzel bir kızdı ama her güzel olan aynı değildir. O güzelliğini erkekleri ayartmak için kullanan sürtüğün tekiydi. Yani benim tanıdığım kadarıyla çünkü bizimle muhattap olmazdı havalı kızdı sonuçta yani kendi terimiyle öyleydi. Zaten taşınacaktım ellie'yi bidaha görmeyeceğim için oldukça mutluydum.

*
Ellie'de sınıfa girdi. Şaşırtıcı bir şekilde yanımıza geldi, jade ile bir süre bakıştık sonuçta bizimle hiç muhattap olmayan kız yanımıza kadar gelmişti. Önümüzdeki sandalyeyi çevirdi ve bacaklarını iki yana açarak oturdu. Hesap soracakmış gibi gülerek "taşınacağınızı duyunca çok sevindim" dedi. O anda kafamın yandığını hissettim bu yanma ayak uçlarıma kadar ulaşmıştı. Çünkü o sürtüğün söylediği her şeyi jade duymuştu.
Jade sırayı itti ve bana baktı gözleri dolmuş ve oldukça öfkeliydi hiç bir şey söylemeden sınıfı terk etti. Peşinden gitmek için ayağa kalktığımda ellie kolumu tuttu ve " jade'nin bildiğini sanıyordum sana bunu söylemek içinde gelmemiştim aslında taşınacağını duyunca gerçekten sevinmiştim fakat babam bizimde taşınacağımızı söyledi annende babamla çalıştığı için aynı yere taşınıyoruz bebeğim " dediği anda kendimi öldürmek istedim ben ondan kurtulmak için sevinirken aynı yere taşınmak benim için felaketti annem bunu bana nasıl yapabilirdi ? beni hiç düşünmediği burdan belliydi zaten ellie'yi hiç sevmediğimi biliyordu yinede bunu yaptı pis fahişe !

*
Aslında bunun için anneme kızmam haksızlıktı. Ellie'nin babası çok zengindi buradaki çoğu şirketin sahibi oydu. Annemde o şirkette çalışıyordu ama yinede ona kızgındım. Bana bunu haber verebilirdi sonuçta.
Okuldan çıktığım zaman direk annemle konuşacaktım bana bunu açıklaması lazımdı. Aslında fazla umrumda değildi hepsi ellie'ye sinir olduğum içindi. Zaten şuan bir derdim vardı 2. bir derdim olmasını hiç istemiyordum. Jade'i bir an önce bulmam ve ona açıklama yapmam gerekti ders biter bitmez hemen kolidora çıkıp bakındım fakat yoktu. Aklımdan tuvalete bakmak geldi hemen tuvalete gitmek için yönümü değiştirdim. İçeri girdiğimde her yer dumandı burası hep sigara içen kızlarla doluydu teker teker tuvaletlerin içine bakmaya başladım. İlk kapıyı açtığımda 2 lezbiyen üst üstelerdi içimden "aman tanrım " deyip kapıyı kapadım. Diğer kapıları hafifçe tıklattım en son kapıya geldiğimde kapı hafif aralıktı kapıya vurdum ama ses gelmedi bende kafamı uzattım içerde jade vardı klozetin üstünde oturmuş bir şekilde ağlıyordu. Onu gördüğümde içim ferahlamıştı aklımdan ona açıklama yapma gereği duydum. Suratıma bakmıyordu bile dayanamayıp sarıldım. Kendini geri çekmedi ona sarıldığımda heryerim neşeyle kaplanıyordu bu hep böyleydi. Jade benim en yakın arkadaşımdı onu kaybetmek asla aklımdan geçmedi.
Omzuma bir yumruk atıp " bir daha benden bir şey saklama , ne zaman gideceğini bile bilmiyorum senden nasıl ayrılacağım ? Bir süre cevap vermedim daha sonra moralini düzeltmek için "sende bizimle gel " dedim bu delice bir şeydi ama ağzımdan çıkıverdi. Anneme sormalıyım deyip elini yüzünü yıkadı .

*
Eve vardığımda annem hala gelmemişti. Sam ile oturup televizyon izledik. Çok geçmeden annem eve geldi odasına çıkıp onu beklemeye başladım. Odaya geldiğinde "bana açıklama yapmak ister misin ? Anne ! diye çıkıştım. " ne dediğini anlamıyorum lora yorgunum tatlım " diyip geçiştirdi. İçimden bir sürü küfür savurdum " bizimle ilgilenmiyorsun anne sadece emirler verip duruyosun taşınma konusunda bile ne bana ne sam'e sordun böyle bir şey yapmaya hakkın yok " dedim.
Cevap vermeden yatağına girip ışığını kapadı orda öylece kalmıştım. Onu kaldırmanın tek bir yolu vardı jade'in de bizimle geldiğini söylemeliydim.
- jade bizimle gelecek
-ne dedin sen ?deyip ışığı açtı
-duydun işte ondan ayrılmayacağımı biliyordun
-ailesi izin verecek mi lora ?
-verecek anne.
Daha sonra odadan çıktım artık izin almıştım. Sanırım
Sıra jade'in izin alma zamanıydı. Odama çıktığımda hemen telefonumu alıp jade'in numarasını tuşladım. Açmasını bekleyerek odada gezinmeye başladım açtığında
-jade diye çığlık attım
-tanrım lora ne oldu bu saatte ?
-annemden izin aldım bizimle gelebilirsin
-ne! Tanrım inanamıyorum dalga geçiyorsun sandım
-aslında ilk başta öyleydi sonra şansımı denemek istedim ve sanırım başarılı oldum
-umarım izin verirler lora senden cidden ayrılmak istemiyorum
-senin ailen izin verir jade bir iki de yalan uydururuz
-tanrım bu harika olacak
- aynen öyle bebeğim
Deyip telefonu kapadım.

Okuduğunuz için teşekkürler

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jun 30, 2015 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

KARANLIĞIN GÜCÜHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin