Initierea

41 2 0
                                    


Apas pe clanta biroului sefului meu.Cand am calcat pragul usii,amintirile din prima experienta m-au coplesit.

Mergeam singur pe strada laturalnica a Detroitului.Singur pentru ca asa am ramas.Imi analizam atent vestimentatia murdara care lasa de dorit.Pantolonii pe care ii port de la incidentul cu familia mea,de acum 2 luni de zile,in picioare am ghetele,odata noi pe care mama mi i-a cumparat de Craciun,iar pieptul imi e acoperit de camasa descheiata.Car dupa mine si un rucsac in care,din mila patronilor din restaurante,se gasesc cateva ramasite din sandvisurile clientilor.
Oftez si inaintez privind spre luna care stralucea.Stiu ca mama si tata erau mereu acasa atunci cand luna se ridica pe cer,si nu ma faceau sa astept mai mult singur in casa.Imi e dor de ei.Din neatentie,m-am impiedicat de bordura si am cazut.
Cu lacrimi in ochi,mi-am privit genunchii sangeranda si palmele julite.M-am asezat pe marginea trotuarului si am inceput sa plang in hohote.Poate daca parintii mei ar fi fost acum langa mine eram curatat,hranit si bandajat.Gandindu-ma la mama am inceput sa imi desfac ghiozdanul ca sa ii scot amintirea cand deodata se aud pasi.
In lumina difuza a felinarului am zarit printre lacrimi un chip bland al unui barbat.Si-a intins mana iar eu,i-am apucat-o strans,crezandu-ma in el din prima clipa.
M-a ridicat cu grija si m-a batut pe spate prieteneste.
-Ei bine,tinere,ce e cu tine aici?intreaba omul strain.
-Domnule,suspin incet si incerc sa continui,eu-e-eu nu mai am o familie,nu mai am o casa,cea veche este arsa acum iar mai devreme m-am impiedicatt.Suspin din nou atunci cand termin si il privesc cu ochi nevinovati.Insa,ma rusinez atunci cand matele mele ghioraie.
-Vino,sa oferim ceva de mancare stomacelului tau!spune si imi zambeste compatimitor.
Ma trage de mana dupa el.Ajungem undeva in apropierea granitelor si intram intr-o cladire mare de un verde spalacit.
Urcam cu liftul pana la etajul sapte.
Mergem spre una dintre cele 10 usi,iar cand clanta este apasata ,strainul rosteste:
-Asta este apartamentul meu.Bine ai venit!

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Jun 02, 2015 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

Dirty RoseUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum