🥜

151 12 29
                                    

Selam. Neyse yarin sinavim olmasina ragmen burda kitap yazum malim cunku. He birde kitap okunmiyo ama eglencesine hala yaziyorm. Hade seviyom sizi optum<8

*ananin amcigi*

hyunjin
he gunaydin falan
sevgili buldunmu
05:00

hyunjin
niye yazminuz ya
05:01

hyunjin
neyse okulda yazarim bye
05:01

hyunjin
dur okulda nasil
yazcam bi sn ne
05:03

*hyunjin çevrimdışı*

Hemen üstümü giyinip okula doğru yol aldım. Acaba chan'ın bulduğu kişi beni sever mi? Acaba sevgili olur muyuz?

Yaklaşık 10 dk sonra okulun kapısından girdiğimde chan, changbin, felix, jeongin ve yanlarında tanımadığım 3 kişi?

Chan'a baktığımda stresten dudaklarını dişliyordu. Ben anlamaz bir ifade ile bakıyordum sadece. Jeongin Chan'a baktı ve kolundan ittirdi. Galiba bana bir şey söylicekti ama söyliyemiyordu?

"Chan bir şeymi söyliceksin?"

Chan beni kolumdan tutup arka bahçeye götürdü. Orda kimse yoktu çünkü. Chan hemen anlatmaya başladı.

"Öncelikle bana kızma. Hani ben sana sevgili bulucam demiştim ya böyle arkadaşımın BELKİ kız arkadaşı vardır diye."

"Ee"

"He işte kız arkadaşı yokmuş.."

Birşey daha söylicekti ama sözünü yarıda kesmişti.

"Chan söyle"

"Bende erkek arkadaşlarıyla konuştum... çocuk gay çıktı."

Bunu duyduktan sonra omuzlarimi düşürdüm ve ağzımı şaşırmış gibi açarak Chan'a baktım. Bu Chan bu Chan şakamı amk

"Chan taşşak geçiyor ol lütfen"

Chan olumsuz anlamda kafasını salladı. Sıçtım artık bir takıntılımmı olmuştu? Yutkunum Chan'a döndüm.

"Hangisi?"

Chan anlamaz ifade ile bana baktı.

"Mal misin? Çocuk hangisi"

Chan beni kolumdan yine tutup onların yanına geri getirdi. O tanımadığım 3 kişiden bir tanesi gözleriyle yemişti beni. Kesin oydu. Ordan biri atıldı.

"Merhaba ben Seungmin bunlarda Minho ve Jisung"

Seungmin tanıtırken eli ile işaret ettiği için beni yiyip bitiren çocuğun adının Minho olduğunu öğrenmiştim.

"Merhaba tanıştığımıza sevindim."

Konuşa konuşa sınıfa girdik ve sıralarımıza oturduk. Tabii bunları yaparken Minho efendimiz yaptı yapacağını. Bana niye sürekli bakıyordu. Belliydi Chan'ın bulduğu kişi buydu.

Okul çıkışı eve giderken arkamdan biri bana seslenmişti. arkamı döndüğümde minhoyu gördüm.

"hyunjin!"

olduğum yerde durup yanıma gelmesini bekledim. Yavaş yavaş geliyordu böyle 2 saat sürerdi.

"Hadi biraz hızlan medusa geri canlandi"

Bu söylediğime gülmüştü ve koşar adımlarla yanıma geldi.

"Bizimkiler akşam tavuk ve bira yapalım diyorlar"

"Bizimkiler derken?"

"Bilirsin işte Seungmin, Chan, Felix, Changbin, Jisung, Jeongin sen ve ben"

"Kabul de kimin evinde?"

Minho bu soruma yanıt vermemişti demekki oda bilmiyordu. Aniden arkasına döndü. Chan gelmişti. Uzaylımı buda Chan'ın geldiğini anladı. Koşarak Chan'ın yanına gitti. Bir şeyler konuşup benim yanıma geri geldi.

"Chan'ın evinde yapıcakmışız bu akşam"

"Tabii Chan beyler zengin sonuçta"

Bu söylediğime kıkırdamıştı. Sohbet ede ede benim evime geldik. Evime geldik tabii ama bir şey daha öğrenmiştim. Minho'nun evi ile benim evimin arasında bir ev vardı. Bunu öğrenince sevinmiştim aslında sonuçta bir arkadaşımın evi bana yakındı.

Eve dönüp giderken Minho ya el salladım oda el sallayıp öpücük attı. İğrenmiş bir surat ifadesi yaptığımda baya gülmüştü. Onun güldüğünü görünce istemsiz bende gülümsemiştim. Eve girdim üstümü değiştirdim ve yatağa attım kendimi. Şimdi sadece uyuyup akşam olmasını beklemek kaldı.





Telefonumun çalma sesi ile uyanmıştım. Arayan Felixti.

"Efendim brownim"

"Hyunjin'im seni bekliyoruz gel hadi."

"Tamam felixiem geliyorum"

Telefonu bırakıp gülümsemiştim. Felix cidden çok tatlıydı. Bunları düşünürken aniden bir şey aklıma dank etti. Ben gay olamazdım. Hayir en yakın arkadaşım Felix'e âşık olmuştum galiba. Aslında bizden olabilirdi. Sonuçta Felix'in de benimde Sevgilim yoktu ama tek sorun Felix'in çok fazla "kız" sevgilisi olmuştu. Bana âşık olabilirmiydi?

Bunları düşünürken 3 dk geçtiğini gördüm ve hemen ayağa fırladım. Yaklaşık 5 dk sonra hazır olmuştum.
Arabaya binip yola koyuldum. Chan'ın evine geldiğimde koşar adımlarla yukarı çıktım ve kapıyı çaldım. Açan kişi Felixti elindede browni ve tavuk tepsisi arkasında olan Minho'nun elindede bira tepsisi. İçeri geçtim ve oturdum herkes sohbet ediyordu. Sessiz olduğumu gören Felix yanıma gelip oturmuştu.

"Noldu küçük lamam"

Olan şey sendin Felix. Sana âşık oldum..

"Birşeyim yok küçüğüm" diyerek yanağından öptüm. Felix ile hep böyle temas halinde olduğumuzdan Felix fazla tepki göstermedi. Sadice kocaman gülümseyip oda beni öptü. Bende ona gülümsedim. Felix ayağa kalkıp bana döndü. Kalk hadi Minho ve bana yardım et. Ayağa kalktığımda Minho'nun bakışları benim üzerimdeydi ama bu bakış sinirliydi. Nolmuştu şimdi? Napmıştım?

Minho'nun yanına gittim.

"Minho..."

Minho bana baktı. Sesim durgun çıkmıştı.

"Ben..kötü bir şey mi yaptım?"

Minho bana bakıp gülümseyince bir sorun olmadığını anlayıp rahatlamıştım.

"Hayır birtanem bir şey yapmadın"

Birtanem? Minho ya tam bir şey dicekken Felix elinde tepsilerle odaya daldı.

"Hadii artık başlıyalımm"

Herkes ortaya toplandi ve oturdu sohbet ede ede biralarımızı içtik. Tabii bu kadar birayı kaçırmakla hata yaptım.

《sei dolorosamenta bella》Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin