Kitabı Okurken Eleştirmeye Gerek Yok Sadece Heves Ettim Diye Yazıyorum.
Asyanın Anlatımıyla
Ben Asya Arslan. 17 Yaşındayım Ve İkizler
Burcuyum. Şu Yanımdaki Gerizekalı İse Didem. Kendisi 18 Yaşında Ve Boğa Burcu! Şuan Takıntılı Kaldığı Exini Stalklıyor Resmen!
Çocuğun Adı Ömer 20 Yaşında. Ömerin Ailevi Sorunlar Yüzünden Ayrıldılar. ( bunu aklınızda tutun.)
Birden Ansınız Nedenini Anlamadığımız Şekilde Annem Çığlık Attı. Biz Didemle Bir Birimize Baktık Ve Koşarak Annemin Yanına Gittik.
Gittigimizde Annem Yerde Bem Beyaz Olmuş Şekilde Yatıyordu...
ANNE ANNE diye bağırmaya başladım . Hemen ambulansı ve polisi aradık. Ancak Gittigimizde Annem Artık Yaşamıyordu.
Anneme Son Kez Sarıldım Ve Eve Döndük. İçim İntikam Ateşiyle Yanıyordu. Ağlamaktan Gözlerim Şişmişti. Napacagimi bilmiyordum ve artık ne annem vardı ne de babam.
-Annem Hep Uyumadan Önce Öper Sarılır Öyle Uyuturdu Beni. Hep Anne ben cocuk muyum derdim. Oda benim için hep çocuksun derdi. Şimdi Napacagim Ben Didem? Ölmek istiyorum onsuz hayatı düşünemiyorum..Bu Olaydan 1 Ay Sonra:
Tam 1 Ay Oldu. Ve ben hala mutsuz ve yorgunum. Pizzacıda çalışıyorum erzak falan almak için. Universiteye de gitmem gerek ama ikisini birlikte yürütemiyorum. Halam Onlar da kalmamı teklif etti. Onlarında kazancı iyi ve lüks bir evde kalıyorlar. Çocukları da olmadığı için onlarla kalmamı çok istiyorlar. Ve galiba ben bunu kabul edeceğim.
Telefonumu aldım ve halamı aradım:
-Alo Hala
-Alo Efendim Güzelim
-Benim Sana Birşey Söylemem Gerek.
- Söyle Bebegim Benim
- Ben Sizinle Kalmayı Kabul Ediyorum.
- *sevinç cığlıkları * GEL KUZUM GEL ODANI HEMEN HAZIRLATACAGIM BEBEGIM BENIM..
Ve bir iki detay konuştuktan sonra hemen telefonu kapattık .
Taksiye Bindim Ve Halamların Oldugu Eve Gittim.
Ev çok büyük lüks bir evdi. Havuzu Bile Vardı! Hep annemle hayal ettiğimiz bir ev...
Odama yerleştim. Halam Kapımı Çaldı Ve İçeri Girip Konuşmaya Başladı:
-Asya Kuzum Bugün Misafirler Gelecek. Hatta Seninle Yaşıt Bir Oğulları var. Ama sen yorgun gibisin ben haber vereyim dedim dinlenmek istiyorsan inme sen.
-Yok Hala Olur mu öyle şey misafirlere ayıp olmasın ben de ineceğim.
- tamam kuzum misafirler 20 dakikaya burda olur sen hazırlan istersen.
- Tamam Hala
Kapı Çaldı.
Ve Kapı Açıldığında Şok Oldum!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ömür Boyu
VampireAsya Annesini Kaybetmiş Ve Çökmüş Durumda. Halasının Yanına Taşınır Ancak Misafirler Gelecektir. Gördüğü Manzara Karşısında Şok Olur!