het is bijna zover!

94 6 3
                                    

POV ISA
JIJ JIJ JIJ BENT VAAK ALLEEN NIEMAND OM JE HEEN KLEED JE ANDERS DAN ANDERS DAN IEDE-IEDEREEN.... ik schrik wakker en doe mn wekker uit. Omg vandaag is de grote dag! Dacht ik bij mezelf. Snel stap ik uit bed en kijk in de spiegel, dan kijk ik in mn kast. Pff wat moet ik nou aan? Zeg ik in mezelf. Geen b brave shirt want anders denken ze nog van: oneee niet weer zon megafan. Mn jurkje? Neh te trutterig. Uitendelijk kies ik voor een leuk shirtje me ee panda erop en mn ritsbroek. Tevreden loop ik naarbeneden.

POV JASMIJN

Ik ben net klaar met omkleden en doe nu mn make-up. En natuurlijk zing ik keihard mee met b brave. Omg vandaag is het zover! Dan komt mn broer binnen : "ik snap nogsteeds niet wat je in die dioni ziet, ik ben veel knapper hoor." Zegt niels. Dd op niels accepteer het dat dioni gwn sexy is oke? En trouwens jij hebt geen sixpack! Lachend gaat mn broe naar beneden, ik doe nog een beetje mascara op en ren dan achter mn broer aan.

POV LARA

ik zit op de bank en eet een broodje. Nog een paar uur en dan zie ik eindelijk samuel. Ik droom helemaal weg. Dan hoor ik een bekent liedje, VIVJ! Ik schrik op uit mn gedachten en zing mee met vanavond is van jou.

POV RAGNA

ik pak nog de laatste spullen en dan fiets ik naar jasmijn. Onderweg luister ik naar b brave, en ik droom een beetje weg. TOET TOOOEEET. ik schrik en flikker bijna van mn fiets. Het scheelde niet veel of ik lag onder de auto. Snel fiets ik verder. er fietst iemand langs mij, wacht was dat niet JAI!? ik kijk om, neh het was hem toch niet. Opeens zie ik overal jai, alle mensen die ik zie hebben het hoofd van jai. Dan komt een van de jai's naast mij fietsen. Jai ben jij dat echt? Vraag ik. Dan hoor ik iemand heeel hard lachen, ik kijk achterom, het is Isa. WAHAHAH JE MOEST DAT GEZICHT VAN DIE JONGEN ZIEN HAHAHAHHAAHAHAH. Isa valt bijna van haar fiets van het lachen. Samen fietsen we naar jasmijn

Je hebt het einde van de gepubliceerde delen bereikt.

⏰ Laatst bijgewerkt: May 10, 2015 ⏰

Voeg dit verhaal toe aan je bibliotheek om op de hoogte gebracht te worden van nieuwe delen!

B-brave dreamsWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu