Alanurdan:cansuyla hizla okuldan ciktik. Canla bulusucaktim. Azda olsa icimde bi heyecan vardi. Insallah bu bulusmamiz sorunsuz gecerdi.
Bu duamdan sonra cansuyla itise kakisa ucgen parkin oraya gittik. Can öküzu yine sigara iciyodu. Bu benim sinirimi cok bozuyodu.
Neyse kafama cok takmamaya ozen gostererek hizla yanina yaklastim yanina oturup sarildim ve hizla yanağını öptüm :))
-- ooo alanur hanim bizi de opermis vay vayy. Gordunmu caner
-- gördüm abi hahahaha :Dd gormezmiyim.
-- bak ya gecin dalganizi sanki hic opmuyom tamam ya sen hep bole yap.
-- oyy oyy benim sevqilim banami kusmus deyip yanagimdan optu.
Ben hala somurtmus bir sekilde kollarimi onume baglamis onume bakiyodum.
Canda canere cebinden bisey cikartim verdi ve kas göz hareki yapip bi yere yolladi.
Aslinda nereye yolladi merk ediyom ama inadim inat konusmicam hihh.
-- ya asqim hadee ne surat yapeyon da aa hade gell.
-- bonono
-- sonono
-- samanye
-- bok
-- ok
-- sokk :)))
-- yaaa yine sen kazandim oofff hep bole oluyo :((
-- tabe lann ben varken kim kazancak deyip guldu. Tam o sirada caner yanimiza gelip gizlice can a bir sey verdi.
Can da
-- hadee alanur baris artik.
-- banane
-- iyi bu browniyi de ben yiyim.
Deyip elindeki browniyi ne brownisi bi poşet browniyi gosterdi.
Ben ciglik atip
-- aaaa! Ver onları bana yaa verrr aaa browniiim.
O sirada cansu
-- ya alanur bagirma bee
Dedi bende gulup
-- yiooo bnanee dedim ve bi tane cansuya bi tane cana bi tanede canere verip geri kalan 5 browniden bi tanesini alip actim. Yemege basladim.
Aslında hepsini yerdimde maksat hayvanlik olmasın. :))
Biliyom coooook kisa oldu ama oyle yaziyodum sonra kapamk zorundydim. Bos bosuna yazmamak icin yayinldm..