1. Deníček

6 0 0
                                    

Joel POV
Ehm.. ahoj? Jsem Joel Miriam. Je mi 18 let a.. jsem gay..? A ano vím je to divné si psát deník když jsem dospěli.. ale pomáhá mi to!..? Vlastně nemám co říci.. no.. vlastně ano, jsem zamilovaný do mého nejlepšího kamaráda.. jmenuje se Nickolas Lover. Ano divné příjmení hah.. ale je to milí kluk! Taky bych rád řekl že mu je 20 a taky že je o dost vyšší než já! Myslím že s 169 Cm nic nenadělám.

Taky bych mohl říci že jsem teď u něj doma a také tu přespím, myslím že je teď dole v kuchyni. Bydlí sám takže nás tu nikdo neruší?..

(Konec deníku chápeme se?)

,, JOELI!" Slyšel jsem křik z kuchyně, zvedl jsem se a šel za ním ,, ano?" Odpověděl jsem ,, mám tady víno, dáš si?" Zeptal se a čekal na moji odpověď ,, a něco lepší nemáš?" Řekl jsem uraženě. Ne že by vino nebylo dobré ale je to takový slabé?
,, mám tu Jack" ( jack Daniel's) Měl jsem v oči hvězdy a jen se zeptal ,, jaký?"... ,, medový" nic jsem neřekl a vzal jsem skleničky ,, wow wow ty jsi ale alkoholik" zasmál se a sedl jsi ke stolu ,, nemluv a nalij mi už" řekl jsem a sedl jsi vedle něj.
Nalil mi a pak i sobě, kopl jsem to do sebe a olízl jsem si rty ,, mňam!!" Křikl jsem a jen jsem Koukal na Nicka usmíval se a kopl to do sebe stejně jako já.
,, dáme další ne?" Řekl, jen jsem kývl na souhlas a už jsme to měli skoro vychlastané. Všiml jsem si jak na mě Nick kouká ,, půjdu se převléct a přijdu" řekl a já jen ležel na stole nevnímal jsem ho. Po chvíli přišel a dal nějaký deník na stůl DENÍK?! ,, KURVA VRAT TO SEM!" Řekl jsem a deník si vzal k sobě. ,, takže.. Joel fucking Miriam si píše deník?" Zasmál se, ale pak nahodil vážný výraz.. ,, četl jsi to..?" Zeptal jsem se ,, ještě ne.. ale.. děje se něco? Někdo ti ubližuje?!" To poslední zařval.. ,, ne.. je to jen blbost neřeš to" řekl jsem a usmál jsem se ,, Joel.. jestli se něco děje řekni mi to.. prosím.. nechci tě vidět se trápit.." řekl a měl v očích slzy ,, nic se neděje neboj!" Řekl jsem a objal ho.. musím říci že když je na mol, je jako dítě kterému něco nekoupíte.




Dál si to musím vymyslet. Ale vím že to nebude moc dlouhý protože můj milí Max chce delší kapitoly ,, Fuck this" haha užijte si víkend!!!

Dostali jste se na konec publikovaných kapitol.

⏰ Poslední aktualizace: Oct 07, 2022 ⏰

Přidej si tento příběh do své knihovny, abys byl/a informován/a o nových kapitolách!

,,Jak jsi to věděl?.." (yaoi CZ) Kde žijí příběhy. Začni objevovat