Affedilmek istiyorum

233 32 32
                                    

Önemli bilgi!!

Riki rap part

Sunoo vokal part

İkisinin de söyledikleri yer

_________________

Riki yavaşça gitarı eline aldı. Sunoo ise kaydı başlattı.

Ardından Riki konuşmaya başladı.

"Merhabalar... Belki de bu şarkı biz gittikten sonra ünlü olacak, bilemem belki. Ama size sadece şunu söylemek istiyoruz."

Affedilmek istiyorum. Tanrım lütfen beni affet. Affedilmek istiyorum! Tanrım beni bu günahlarımdan ayır lütfen.

Her şey bir sabahta başladı, yine bir gün, yine bir lanet. Sadece ne istiyordum. Anne! Bak bana oğlun gözlerinin içine bakarak ölüyor. Baba! Oğluna hiç bakmadın.

Aile sevgisinden mahrum büyümek istemiyorum!

Anne! Bu benim suçum değil! Baba ben aşık oldum! Bu asla benim suçum değil.

Sanki göklerden kayıyor gibiyim? Hani yıldızın bendim anne? Bana hep öyle demez miydin.

Bir gün yine uyandım, lanetler ederek kalktım yatağımdan.

Ölüm ile burun buruna yaşıyorum her gün, bunu bildiğin halde bana destek çıkmadın.

Affedilmek istiyorum! Sadece günahkâr bedenimi tanrının eline bırakmak istiyorum.

Affedilmek istiyorum! Bu günahkâr bedenimle her gün sokaklarda yürüyorum, insanlar bana iğrenerek bakıyor. Onların gözlerinde ki kini görmek istemiyorum

Tanrım lütfen! Al beni yanına, affedilmek istiyorum! Ruhum ölüyor her gün! Aile! Aile dediğin nedir ki? Birbirimize destek çıkmak demek değil miydi?

Babama eşcinsel olduğumu söyledim. Bağırdı! Bana iğrenç ve günahkâr olduğumu ve asla cennete gidemeyeceğimi söyledi. UMURUMDA MI? BEN AŞIK OLDUM!

Babam o gece beni sabaha kadar dövdü. Benden nefret ettiğini ve onun oğlu olamayacağımı söyledi. UMURUMDA MI? BEN AŞIK OLMUŞTUM! TÜM BENLİĞİM İLE AŞIK OLMUŞTUM!

BU AŞKI BİZDEN SİZ ALDINIZ!

Dışarıda yüzlerce suçlu varken bize iğrenerek baktınız! Biz kimseye tecavüz etmedik! Masum olan aşkımızı öldürdünüz.

BİZİ SİZ ÖLDÜRDÜNÜZ!

Anne? Oğlunum ben senin. Beni sen doğurdun, dedim. Yüzüme tükürdü ve bana lanetler etti.

Ne yapabilirdim ki?

BEN AŞIK OLMUŞTUM!

Öldürdünüz bizi! Masum olan aşkımızı, bizim ruhumuzu,

ÖLDÜRDÜNÜZ

BEN MASUMDUM TANRIM. RUHUM BEDENİM ÖZELLİKLE AŞKIM MASUMDU? NEYDİ BİZE BU ÇEKTİRDİĞİN ACI?

BEN AFFEDİLMEK İSTİYORUM!

günahkâr bedenimi al ve beni kurtar bu cehennemden...

Riki gitarın son teline de elini sürttü.

Ardından Sunoo gidip videoyu kapattı, ardından ise hemen YouTube a yükledi.

Sonra Riki nin yanına gitti.

Elini tuttu ve ona baktı.

"Seni seviyorum sevgilim"

Demiş ve Riki nin yanağına masum bir öpücük kondurmuştu.

Riki de aynısını yapıp, seni seviyorum sevgilim demişti.

Ardından, açık bıraktıkları gaz ile yavaşça gözlerini kapatmışlardı..

Ne olurdu şu masum insanlara saygı duysaydiniz? Dininiz mi bozulurdu?

Sen sabaha kadar içki iç din de yasak olan her şeyi yap ondan sonra eşcinselliğe günah de. O aşkı onlara inandığın tanrı/Allah veriyor. Sadece dene, saygı duymayı dene. Ölmezsin.

Evet sayın seyirciler, şimdi bültenimize önemli bir haberle devam ediyoruz.

Tam 23 Aralık'ta YouTube a yayınladıkları, "affedilmek istiyorum" şarkısı ile gündeme gelen o iki eşcinsel.

Bugün evlerinde zehirlenmiş bir hâlde bulundular. Gençlerin şarkıda bahsettikleri, ölüm gerçek oldu sayın seyirciler.

İsyan ve aşk bulunan bu şarkı, 4 günde 70 milyon izlenmeye sahip oldu. Evet şaka değil 70 milyon!

Şimdi ise insanlar bu gençler için üzgün. Hatta homofobik insanlara karşı itaewon sokağında yürüyüş düzenlendi. Ve bu yürüyüşe 9 bin insan katıldı.

İnsanları ayaklandiran bu şarkı şuan bile yüzbinlerce dinlenmeye devam ediyor.

Yattığınız yerde iyi uyuyun güzel gençler.

İnsanlar sizi seviyor...

Dediğim gibi bu homofobik aileler yüzünden onlarca eşcinsel depresyona giriyor, hatta intihara bile kalkışıyorlar. Hatta direkt homofobikliği değil aile konusunu ele alalım.

Siz bu çocuğu dünyaya getiriyorsanız bakmakla yükümlüsünüz, ha diyorsan ben sadece sikişicem çocuk yapmıcam, o zaman git bim den prezervatif al.

Bu çocuğu isteyerek yaptıysan bakacaksın kardeşim. Kimse gelipte çocuğuna bakmayacak. Farkında mısınız bilmem ama bu çocuklar 17-18 yaşına kadar sizinle kalıyorlar. Ve siz onlara kaliteli güzel bir hayat vermek ile yükümlüsünüz.

Ama çocuk dersinde kötü getirdiği zaman ona bağırıp kızmak yerine sakin bir dille bir daha ki sefere düzeltirsin sorun yok demen lazım. Ki eğer çocuğunu kurslara (dershane vb.) Yere gönderiyorsan kendin isteyerek gönderiyorsun. Çocuk derslerinde düşük getirdiği için "seni o kadar okutuyorum bi işi de beceremiyorsun beceriksiz kafasız" gibi kelimeler kullanarak çocuğunu küçümsersen, o çocuk seni annesi veya babası olarak görmekten vazgeçer.

İnan bana bu olur, ve çoğu çocukta oluyor. Sen ona iyi davran, ona sevgiyi öğret ki gidip o sevgiyi başkalarinda aramasın. Kız erkek fark etmeksizin o sevgiyi ona vereceksin kardeşim. Sen çocuğunu sevmedikten sonra o çocuk gidip sevgiyi, kendisini hiç sevmeyen çöp gibi davranan birisinde arayacaktır. Bu genç kızların ölümleri de hep bu yüzden oluyor. Babası kızına değer vermiyor sevmiyor falan, sonra kız gidiyor orospu çocuğu esrarci bir pice aşık oluyor, ardından ölümleri dayak yemeleri art arda geliyor.

Bu yüzden çocuğunuz eşcinsel, zeki, salak, hetero fark etmeksizin çocuğunu seveceksin.

Eğer nefret ediyorsan çocuktan yapmasaydin aminakoyim!

Biz mi dedik zevkine yenil cocuk yap diye orospu çocuğu.

Sen bu çocuklara bakacaksın bakacaksın bunun kacari yok.

Çocuk ergenliğe girdiğinde onu normal karşılayacaksın. Bizim zamanımızda diye lafa başlarsan kimse seni siklemez yaşlı dede.

Sizin zamanınızda hiçbir şey yokmuş ne konusuyon aminakoyim.

Cocuk telefonla bilgisayarla oynuyor kızıyorsun. Ama bilmiyorsun ki bilgisayar telefon gibi yerler ingilizceyi geliştiriyor?

Sen salak mısın, çocuğuna yol göstermek varken ona kızıyorsun hatta belki de en mutlu olduğu şeyi elinden alıyorsun. Böyle çocuk eğitilmez.

SK. |Sunki|Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin