BÖLÜM 5

312 20 2
                                    

Peter hiç hissetmediği kadar bir acı hissetti,hareket edemiyordu ve heryerine bıçak saplanmış gibi bir acısı vardı.

Nefes alışı kesik kesikti.Birinin gelip bakmasını umdu sadece.

''''

Steve:Neden kavga ettiniğinizi açıklayacak mısınız?

Myron:Efendim,ben hiç birşey yapmadım o bi anda gelip bana saldırmaya çalıştı.

Ryuu:Sen kesinlikle iyi biri değilsin.

Steve:Pekala,kanıtın var mı?

Ryuu:Ne?

Steve:Arkadaşının iyi biri olmadığını söylüyorsun ama bunu desteklemek için kanıt lazım.

Ryuu:Birincisi O benim arkadaşım değil,İkincisi gücü zaten başlı başına bir kanıt.

Steve:Onun gücü süper güçlü olması?

Ryuu:Ah harika sizi kandırmış.Insanların beynine girip düşüncelerini değiştirebiliyor!

Myron:Neden böyle birşey yapayım ki!Ayrıca bu güç biraz fazla abartı değil mi?

Ryuu:Sizinle bunun tartışmasını yapmayacağım.Şuan beyinlerinizi kontrol falan ediyordur.Ben gidiyorum.

Ryuu hızlı adımlarla odadan çıktı biraz yürüdükten sonra yerde yatan Peter'ı gördü.

Ryuu:PETER!NOLDU,İYİMİSİN?

Peterın gözleri açıktı ama cevap vermiyordu,Ryuu hemen nabzına baktı.

Ryuu:Şükürler olsun.Hemen bi hastaneye gitmemiz gerek.

Tony:Öylece yürüyüp gide-

Tony:Burada...noldu?

Ryuu:Bilmiyorum efendim bende şimdi gördüm ama acilen bir hastaneye gitmemiz gerekiyor.

Hastanede*

Tony:Gerçekten neler olduğunu bilmiyor musun?

Ryuu:Bende sizden 5 dakika önce gördüm onu,zaten ondan öncede sizinleydim.Ona asla isteyerek zarar vermem,o benim arkadaşım.

Tony:Peki ne olduğu ile ilgili tahminin var mı?

Ryuu:O çocuk.

Tony:Pekala...bu birazda benim hatam,onu o halde iken gitmesine izin verdim.

Ryuu:Çünkü o çocuk beyninizle oynuyor!Hepimizin oynuyor efendim.Peter size bağırdığında bunu İstemeden yaptığını söyledi bana bi anda olduğunu söyledi.Çünkü o çocuk bunu yaptırıyor,hislerimizi kontrol edebiliyor.

Tonynin telefonu çalar*

Tony:Alo?

Steve:Tony nerdesin?Kazananı seçeceğiz.

Tony:Şuan olmaz Rogers.Peter hastanede ve zaten kazananı seçmek için çok erken,bilmediğimiz bir şeyler var anlaşılan.

Steve:Ne?Ne demek-

Tony telefonu kapatır*

(Bu arada söylemeyi unutmuşum tabii ki özel bi hastanedeler özelden kastım kahramanlara özel yoksa peterin kimliği belli olur ve şüphe çeker. (•<•) )

Doktor:Efendim durumu iyi.Hastayı görebilirsiniz.

Hızlıca odaya girerler*

Tony:Evlat,iyimisin?

Peter:İyiyim Bay stark.

Tony:Noldu?Sana bunu kim yaptı?Gerçi bu çocuk tahminini söyledi ve o ihtimali de kafamda bulunduruyorum merak etmeyin.

Peter:İnanmanıza sevindim.Ben noldu bilmiyorum hareket edemedim ve heryerime bıçaklar batıyor gibiydi.

Tony:Tamam sorun yok artık geçti biz burdayız.

Peter:Bir dakika...kimliğim?kimse burda olmanızdan ve beni hastaneye getirmenizden şüphelenmedi mi?

Tony:Hayır burası bizim hastanemiz gibi birşey o yüzden sorun yok.

Peter:Oh tamam.

Tony:Ryuu bizi biraz yalnız bırakırmısın?

Ryuu:Tabii,geçmiş olsun Peter.

Peter:Teşekkür ederim.

Tony:Özür dilerim.
Peter:Özür dilerim.

Peter:Hayır yani ben efendim gerçekten özür dilerim size karşı sesimi yükseltmek istememiştim ve ben-

Tony:Hayır senin bir suçun yok İstemeden olduğunu biliyorum bende sorumsuzca davrandım.

Kapı açılır*

Natasha:Geçmiş olsun.

Peter:Teşekkür ederim.

Natasha:Tony az bir dışarı gelir misin?

---------------

Selam!Nasılsınız?Umarım iyisinizdir.

İlham gelmiyor bana T_T

Neyse Bay!

𝗔𝗩𝗘𝗡𝗚𝗘𝗥𝗦 𝗔𝗖𝗔𝗗𝗘𝗠𝗬Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin