The End

404 37 50
                                    

ကြည်သာတဲ့မနက်ခင်းမို့  banana milk ဘူးကိုစုပ်သောက်ရင်း ပေါ့ပါး စွာ လမ်းလျှောက်နေမိသည့် Haruto ရဲ့စိတ်တွေက တစ်စုံတစ်ယောက်ကြောင့် ညစ်ညူးသွားရသည်...
ပုခုံးကိုလာဖက်တဲ့တစ်စုံတစ်ယောက်...သူကတော့အတိအကျကို Park Jihoon ရယ်ပါလေ...

"လွှတ်"
"လွှတ်ပါဘူး ဆောန်ဆယ်နင်မ်း(선생님/ဆရာ) ကလဲ"
"Park Jihoon!!"

တိုးတိုးကြိတ်ကြိတ်ခေါ်မိတော့...
"အဲ့လိုလေးတွေမခေါ်နဲ့ကွာ အသဲယားလွန်းလို့ဖက်နမ်းမိရင် တာဝန်မယူဘူးနော်!"
"ya!"

Jihoon က ဖွဖွရယ်ရင်း ပါးကိုလာဖျစ်သည်...လာဖျစ်သည့်လက်ကို‌ရိုက်မိတော့...လက်ကိုလာကိုင်သည်...

ရှည်လျားတဲ့ Haruto လက်တွေက Jihoon လက်ဖဝါးကျယ်ထဲမှာ‌ေတာ့အံဝင်ခွင်ကျ...

ရုန်းပေမဲ့ လွှတ်မပေးတဲ့လူသား‌ေကြာင့် အနာခံပီးရရုန်းမနေတော့ပဲ အေးရာအေးကြောင်းသာနေလိုက်တော့သည်....



ခနခနရုန်းနေတဲ့လက်ကလေး ကြာ‌ေတာ့နာလာတယ်ထင်ပါရဲ့ မရုန်းတော့ပေ...

ကိုယ့်လက်ထဲမှာ တည်ရှိနေတဲ့လက်ကလေးကိုကြည့်ကာ ပီတိတို့က တိုးဝင်လာပါရဲ့  ဒီလက်ကလေး‌ကိုတရားဝင်ဆုပ်ကိုင်ခွင့်ရချင်တယ်...ခုလိုအနိုင်ကျင့်ပီးကိုင်တာမဟုတ်ပဲနဲ့...

ကျောင်းရှေ့ရောက်ခါနီးမှာ ကိုင်ထားတဲ့လက်ကိုလွှတ်ပေးလိုက်ပါ၏.... နှလုံးသားငယ်က သဘောကျမှာမဟုတ်လေ...(စဉ်းစားပေးတတ်တာ🥺)

"Ya ...ဒီနေ့မင်းဘယ်သူ့ကိုမှ ထပ်အနိုင်မကျင့်နဲ့နော် Park Jihoon"

လွှတ်ပေးလိုက်သည်နှင့်ပြေးထွက်‌သွားသောနှလုံးသားငယ် ဘာကြောင့်များ ကိုယ့်စီက အမြဲထွက်ပြေးနေရတာလဲကွာ...

ငေးကြည့်နေရင်း Jihoonသက်ပြင်းချမိပါ၏...စိတ်ရှိတိုင်းသာဆို အတင်းအကြပ်‌ေဘးနားခေါ်ထားချင်ပေမဲ့...မလုပ်ရက် ...

သန်မာလွန်းတဲ့တောင်ပံနဲ့ငှက်‌ငယ်လေးကို နှလံုးသားလှောင်အိမ်ထဲမှာထည့်နှောင်ထားရမှာထက် ငှက်ငယ်လေးကိုယ်တိုင်က သူ့ပုခုံးပေါ်လာနားမှာကိုပိုလိုချင်မိသည်

သူ့ရဲ့မျက်နှာတော် တစ်ချက်ညှိုးတိုင်း Jihoon ကမ္ဘာကြီးပြိုလဲသွားမြဲ...

Mr. Bully and His Class Leader Where stories live. Discover now