・❥・
"Baksana bir bana obez."Sırasının üstüne oturan sarışın kıza bakarken yüzüne yediği tokatla kalakalmıştı.Gözleri dolmaya başlarken kafasını kaldırdı ve önünde duran 3 kız 5 erkeğe bakıyordu.
Önüne uzanan kızla geri gitmek istemişti fakat sıraya sıkışmıştı.Bunu gören çocuklar deli gibi kahkaha atarken o ağlamamak için kendini sıkıyordu.
Kız çocuğun memelerini avuçlayıp konuştu."Kaç beden bunlar? Mert senin ağzına sığar mı?"Diyip güldü.Mert hariç herkes gülerken o bana iğrenç bir yaratıkmışım gibi bakıyordu.
"Ç-çekil..gideceğim."ağlamaktan konuşamazken gülüyordu.
"Sırandan çıkabilirsen tabi." Dedi.Sıradan kalkıp eteğini yukarı çekti ve İlker'in önüne geçti.
Sıradan çıkmaya çalışırken ayağıyla sırayı itmesiyle karnıma giren sırayla bağırdım.
"YAPMA ARTIK NE İSTİYORSUNUZ BENDEN?"bana küçümseyici bir şekilde bakıp güldü arkalarındaki turuncu kız.
"Mert'le sevişirsen seni rahat bırakabiliriz."Diyip güldü.
Onun dediğiyle gözlerim büyürken Mert'e tekrar baktım.Bu fikri beğenmiş gibi duruyordu.Sırıtarak bana baktı be dudaklarını yaladı.Hepsi iğrenç yaratıklardı.
Sırayı hızla itip koşarak sınıftan çıkmaya çalışırken arkamdaki inlemeye kulak vermemeye çalışıyordum.
Koridordan koşarak geçerken arkamdan duyduğum sesle ağlamam daha da hızlanmıştı.
"Amına koyduğumun aygırı yer sallanıyor."
Duyduğu anda adımlarımı durdurup arkama baktığımda eski kankamı görmemle sinirim tepeme çıkmış bir şekilde arkamı dönüp yürüdüm.
"Pisliksin sen!"Bir zamanlar her şeyimi anlatan arkadaşımı şimdi böyle görmek beni çok üzüyordu.Ama onada hak vermeliydim benim yanımda kalsaydı oda zorbalık görecekti.
Onu dinleyenler ise gülüşerek çocuğa bakıyordu.
"Kimsin lan sen?Yuvarlayayım mı seni merdivenlerden?"
"Sırf popüler olmak için herkesin önünde eğilip sikini yalayacak birisin.."
Aslında böyle konuşmayı hiç sevmezdim yapanlara da oldukça kızardım ama artık gerçekten zoruma çok gidiyordu yaşadıklarım.Ağzımı hızla kapattım ve ağlayarak merdivenlerden yavaşça indim.
Babamın arabasını aşağıda gördüğümde çıkıştan çıkamayacağımı anlayıp arkaya ilerledim.
Kendimden oldukça uzun olan duvara bakıp derin bir nefes aldım.Kollarını atıp kendini çekmeye çalışırken arkadan gelen gülüşme sesleriyle durdum.Bir kaç kişi telefonunu çıkarmış video çekiyor bazıları ise sadece gülüyordu.
Kameraya çeken bir kişi konuştu."Obezimiz okuldan kaçmaya çalışıyor."Onun dediğine herkes gülerken ne yapacağımı bilemez halde ağlayarak yere çöktüm ve yüzümü ellerimle kapattım.
Uzun bir süre sonra gülüşmeler kesilirken kafamı kaldırdım.Kimse kalmamıştı.Gözlerimi silip ayağa kalktım ve bu sefer daha hızlı bir şekilde yukarı çıkıp oturdum.
Hızlıca kimsenin olmadığını görüp kendini aşağıya attığımda deli gibi sızlayan bacağımla elini ağzına koyup ısırdım bu acısını hafifletirken bedenimi dikleştirdim.
Topallayarak yürüyerek otobüs durağına gelip beklemeye başladım.Otobüs geldiğinde bindi ama kartının olmadığı son anda dank etmiş olacak ki utançla etrafa baktı.
"Pardon bana da basabilir misiniz?Ücretin 2 katını verebilirim."
Kafasını sallayan kadın kartı bir kez daha bastı ve çocuktan aldığı 100 lirayla yerine oturdu.
Ağlayarak geçen otobüs yolculuğundan sonra kendini hemen eve girip odama çıkıp yatağa attım.
Yastığımı yumruklarken ağlıyordum.Onun sarışın kız olduğunu düşünerek bir süre dövdükten sonra kulaklıklarını taktım ve uykuya daldım.
**
Yine kapısına gelen tek işi kendini uyandırmak olan kadına baktı."Saat 7 efendim kalkmanız gerek."
"Canım gitmek istemiyor babama söyler misiniz?"
"Kesinlikle izin vermeyeceğini söyledi dünden dolayı size kızgın hemen kalkın lütfen."
Kafasını sallayıp kalktım.O cehenneme tekrar gitmek istemiyorduö.Gittiğimde ne olacağını da çok iyi biliyordum.Bana eziyet edip tekrar hiç bir şey olmamış gibi hayatlarına devam edeceklerdi.
İsteksizce kıyafetlerimi giyip kahvaltı faslını atlayarak çıktı.Arkamdan bağıran babam kesinlikle umrumda değildi.Kilo vermem gerekiyordu.
Sonunda okula vardığımda hiç istemeyerek arabadan indim.Bahçenin sessizliğine şaşkınlıkla bakarken okuldan içeri girdim ve panoda toplanmış insanlara baktım.Çoğu gülüyor bazıları ise sessizlikle konuşuyordu.Panoya yaklaşıp gördüğüm şeyle dona kalmış bir şekilde bakarken herkes bana döndü.
Bu iğrenç şeyi benim yaptığımı mı düşünmüşlerdi?
Ağlayarak üzerime gelen kıza bakıyordum.Ellerini havaya kaldırıp indirdiğinde yanağımda sert bir acı hissettim kafam geriye düşerken aynı anda itilmesiyle yere düştüm.
"SEN YAPTIN DEĞİL Mİ PİSLİK OBEZ!"hem ağlayıp hem de bana vurmaya çalışıyordu.Fakat onu durduracak gücüm yoktu.İzin verdim.
YOU ARE READING
XXL! - GAY
Teen FictionKendini sevmeyen şişman bir çocuk fakat onun her haline aşık bir mafya