Sizden hoşlanıyorum

400 18 9
                                    

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.



Önümde oturmuş çiğ köftesinden kocaman ısırık alan adamı izliyordum.

Şuan gözüme dünyanın en yakışıklısı gibi gelen adam kafasını kaldırıp bana bakış attığında utançla kafamı aşağı eğdim.

"Yemen için çiğ köfte aldık ama sanırım sen gözlerinle beni yemeyi seçtin." O kadar aptaldım ki resmen adamı izlemeye dalmış elimdekini unutmuştum.

Utançla ellimdekini bırakıp yüzümü kapattığımda melodi gibi olan kahkahasını tekrar duydum.

"Hadi utandırmayacağım ye yemeğini."Kafamı sallayıp güzel olduğunu düşündüğüm bir gülücük atıp yemeğe dönmüştüm fakat aklıma takılan bir şey vardı.

Kalorisi ne kadardı?

"Şey.."Yemeğinden kafasını kaldırıp bana bakan adamla cümlemi yutmuştum.

"Acaba kalorisi..ne kadar?"

"Bunu takmana gerek yok." Yine biri daha beni anlamamıştı.Yemeği yerine koyup sadece ayranımdan 2 3 yudum alıp döndüm.

"Ben doydum sizinki de bittiğinde kalkalım. "

"Dolunay bir ısırık bile almamışsın."dudağım ısırmaktan acırken bana attığı tuhaf bakışları görmezden gelmeye çalışıyordum.

"O çiğ köfte bitmeden hiçbir yere gitmiyoruz duydun mu?"

"Ama yemek istemiyorum."

"Çiğ köfteyi ne kadar sevdiğini biliyorum Dolunay.Kilonu takmana gerek yok çünkü çok güzelsin."Ama nereden?

Çenem titremeye başlarken ağlamaya oldukça hazır olduğumu fark etmiştim.

"Beni anlamıyorsunuz.."Gözlerim git gide dolarken sandalyesini sesli bir şekilde itip kalkan adamı görmemle göz yaşlarım firar etmiş gibi ağlamaya başlamıştım.

Yapamamıştım işte yine birini rahatsız edip kendimden uzaklaştırmıştım.

Önümdeki çüğköfteyi alıp gittiğinde kafamı kaldırmadan bir süre daha burada ağlamayı planlıyordum.

"Bunu paket yapalım lütfen."duyduğum sesle kafamı kaldırdığımda onun gitmemiş olduğunu fark etmiştim.Kasadaydı ve bana bakmaya devam ediyordu.

Elimden tutuldup çekilmemle ayağa kalkmış gözüm yerde bir şekilde onun beni sürüklediği yere gidiyordum.

Etrafa birden yağmur ve toprak kokusu yayıldığında kafamı kaldırdım ve çoktan kararmış havayı ve bulutları görmüştüm.Bu beni biraz da olsa sakinleştirirken yanımdaki adama bakmamla gözlerim tekrar dolmuştu.

Beni çekiştirerek bir kayalığa oturttuğunda önüme geçti ve göz yaşlarımı büyük eliyle sildiğinde nefes almayı unutmuş bir şekilde onu izliyordum.

XXL! - GAYWhere stories live. Discover now