(Taehyung)Teneffüs zili çaldığında oturduğum yerden hızla
kalkıp sınıftan çıktım ve koşmaya başladım.Amacım basketbol maçı başlamadan Jungkook'u bulup onla biraz uğraşmaktı.Sahaya vardığımda gözlerimle etrafı taramaya başladım.Jungkook her zaman takım arkadaşlarından önce gelip antreman yapardı.Soyunma odasında olacağını düşünüp kapıyı kitlemememiş olma ihtimalini değerlendirmek istedim.
Yavaşça kapıya doğru ilerledim ve kapının kulbunu çevirip kapıyı açtım. EVET AÇTIM.İçeriye sakince girip kapıyı arkamdan kapattım.
Jungkook'u gözlerimle aramaya başladım. Tam içerde olmadığına kanaat getiriyordum ki duş bölümünden altında sadece bir havlu ile görüş açıma girdi.
Beni gördüğü an tek kaşını kaldırıp bakmaya başladı.Şaşkınlıktan çok burda ne aradığımı sorguluyor gibiydi.
"Burda ne işin var?"
Bingo.
"Sözünü kanıtlaman için geldim şekerim" dedim cilveli bir şekilde.İşte şimdi yüzünde azıcık bir şaşkınlık oluşmuştu.
"Birazdan maçım var Taehyung" dedi ciddi bir surat ifadesiyle.
Ne yani doğru bi zaman olmadığını mı söylemeye çalışıyordu?
"Bence yeterince vaktimiz var" dedim ve yavaşça ona doğru adımlamaya başladım.Yüzünde hem isteksiz hem de meraklı bir ifade vardı.Artık kendimi geride tutmak istemiyordum.Ona,onu ne kadar istediğimi göstermek istiyordum.
Kendini geriye çekmiyordu ve ona yaklaşmamı sakince bekliyordu.Ne istediğini henüz kendi de bilmiyordu max başak erkosu cidden.
Artık ayaklarımızın ucu birbirine değecek kadar yakınlaşmıştık.Gözlerim,gözleriyle dudakları arasında gidip geliyordu.Yavaçca yüzüne doğru daha fazla yaklaşmaya başladım.Nefesini yüzümde hissediyordum.Bakışlarım gitgide bayıklaşıyordu.
İlk adımı onun atmayacağını düşündüğüm anda birden ellerini yanaklarıma koyup dudaklarıma yapıştı.O kadar sert öpüyorduki bi 15 saniye şokta kaldım.Daha sonra belli bir tempo oluşturduk ve birbirimizi sertçe yemeye başladık.
Bu sırada Jungkook'un bir eli belime doğru ilerledi.Belimi koluyla kavrayıp bedenimi sertçe kendine çekti.Dudaklarımdan ilk iniltim bu şekilde çıktı.
Benim ellerim ise benden bağımsız bir şekilde Jungkook'un kaslı vücudunda geziyordu.
Jungkook dudaklarımızı ayırmadan -arada tabii ki nefes almak icin ayrılıyorduk- beni dolaba doğru yürütmeye başladı.Arkamı göremediğim için sırtım sertçe dolaba çarptı ve o an Jungkook'tan derin bi mırıldanma duydum.
Ve dedim ki ben hamileyim.haha şaka.Artık ikimizinde dudaklarının parçalandığından emin olduğumda Jungkook geri çekildi.Yüzümden çok fazla uzaklaşmadan gözlerimin içine hatrı sayılır bir süre baktı.
"Kıyametim olacaksın Taehyung"
.
.
.ILK DEFA DUzyazi YAZDIM🥴🥴😊
belkisonradan silip text halinde yazarimCUNKI BNce Bok gibi oldu.🙈🥰🥰🥰