Blocul Bantuit

92 2 1
                                    

Buna acuma va voi zice o legenda reala carea facut foarte multe crime. Daca voi stati la bloc ar trebuie sa citiți povestea. Sa incepem. Este vorba despre un copil mihai si amicul sau Alexandru care stateau in acelsi bloc . Ei seara ieseau afara sa se recreeze. Mihai statea la parter iar Alexandru statea la etajul 10. Eu se duceau impreuna acasa. Pana intro zi cand tot arasul a facut pana de curent. Usile din bloc erau automatizate. Dar ei au reusit sa treaca. Mihai sa dus in casa dar Alexandru trebuie sa urca 10 etaje iar le el acasa nu era nimeni. Asa ca a început sa urce. La etajulul trei se auzea niste pasi iar in fundal un pian. El urca in fuga si iar incepe sa urca duca cateva etaje iar se aud pasi dar in fundal nu se mai aude pianul, se auzea acele tipete ascutite. Cand a ajuns la etajul 10 obosit si înfricoșat sa bucurat. Pana cand pe usa era sange si urme de maini facute cu sange. In capatul opus al holului erau 2 capete. Era capul tatalui si capul mamei el se lasa jos plangand intrun colt. Dupa cateva secunde, fulgera. El a vazut in lumina fulgerului scriind ceva pe perete cu o culuare ciudata. Asa ca se duce mai aproape si intrun fibal a vazut ce scria : fugi daca nu te voi omora ca pe parinti tai. Asa ca brusc a venit curentul a luat liftul si a pornit. La etajul trei sa oprit. Se deschid ușile nu e nimik dar se inchid iar liftul rămâne asa el se intoarce se uita in oglinda vede o papusa. Dupa 5 secunde dispare. Liftul poarneste. Jos il vede pe mishai. In spatele lui mihai e o aratare care ce face? Il omoară cu cutitul in mana arata spre Alexandru si zice : tu urezi. Asa ca sare pe el si il omoara. Deatunci eu mereu pe intuneric aprindt blitul sau lanterna sau chem pe cineva sa ma duca pana sus de frica legendei reala.

povestiri de groazaUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum