herşeyin bir kopekle basliyacagini kim bilebilirdi ki..

6 2 2
                                    

Zrrrrr* "ufff, ne ara sabah oldu?". Yine bu lanet zille uyanmış ve okula gitmek için hazırlanmaya başlamıştım. Yataktan kalktım ve ilk işim elimi yüzümü yıkamak oldu. "Uff sen nesin böyle" yüzümdeki sivilce sayısı ikiye çıkmıştı.

Yüzümü yüz yıkama jeli ile sildim. Ve dişlerimi fırçalayıp odama geçtim.

Simdi okul icin kıyafet seçmem gerekiyordu. Artik 12. Sinif olduğum icin kıyafet serbestti.Dün okulda onun çantasının mavi olduğunu fark ettim. Maviyi seviyor olabilir.

"Hmm" , dolaptaki mavi kıyafetler pek hoş görünmüyordu. O yüzden onun sevdiğini düşündüğüm ikinci renk olan kırmızı t-shirt ümü giydim. Altina da gri bir eşofman.

Kapıdan çıktım ve ayağıma beyaz ayakkabılarımı geçirdim. Dışarıya attığım ilk adımdan mutlu olmam çok güzel oldu. Bir sokak köpeği görmüştüm. Her zaman beni mutlu eden şey...

Hemen her zaman çantamda taşıdığım köpek mamasını çıkarıp elimle köpeğe uzattım. Çok tatlı bir şekilde yedi. Mutlu mutlu köpeğe bakarken arkamdan bi ses duyuldu.
"Tatlıymış" bu o. Arkamı döndüm ve "evet tatlı bir köpekçik" dedim.

"Sen buralarda mı oturuyordun ?" Soruma biraz düşünerek cevap verdi.

"Yeni taşındım. Senin burada oturduğunu bilmiyordum. İyi oldu cok tanışmiyorduk." kalbim yerinden çıkacaktı taşınacağın yeri öpiyim. Bugün mutluluk krizi geçireceğim eminim.

"Tanisalim o zaman" uzun zaman sonra cevap verdim.

Elimi uzatarak."Ben Lara"
Elimi sıktı ve "Bende Yiğit"

Heyecandan ölücektim. Adının Yiğit olduğunu biliyordum fakat sesi... Hiç bu kadar nazik bir sesi olacagini düşünmemiştim. Yan sınıftaydı bizim sınıftan arkadaşı oldugu icin bazen giriyor. Oradan tanışıyorduk. Ama pek bi konuşmuşluğumuz yoktu.keske okula

"Okula birlikte yürüyerek gidelim mi" Ne
Bi sn Allahim dualarim kabul oldu
Caktirmadan nazikce kabul edip "Hmm olur" dedim

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jan 20, 2023 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Hisler Arkadaş MıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin