Korkmaya Başlıyordum...

110 6 0
                                    

Dediğim gibi yeraltında kaçak bi dövüş salonu heryer kan bıçak sopa serbest ve bana hiçbirşey vermemişlerdi karşımda 2 tane hayvan vardı bana saldırdılar birini tek yumrukla öldürdüm diğeri ise ne mi oldu anlatayım sırtıma çivili sopa vurdu yere yığılmıştım Annemi babamı düşündüm arkadaşlarımı düşündüm demek ki o ölüm çizgisi böyle bişeymiş o çizgiyi gördüm adam vurmaya devam ediyordu arkadaşlarımı gördüm kalktım birdaha vurdu düştüm kalkmaya devam ettim seyirciler para yatırıyordu karşı tarafa bağırıyorlardı ÖLDÜR!!!

ÖLDÜR!!! Diye O Korkuyla Diğer adamın sopasını alıp Ayağına vurdum Düştü kalktım üstüne oturdum yumrukladım ellerim kan olmuştu heryerim acıyordu

belli etmiyordum korkuyordum ağlıyordum 2 can aldım bakalım daha neler neler olucak 2 can almak ne demek gerçekten çok korktum Ağladım

Bana kolay para kazanacan diyen bar sahibine beni birdaha böyle dövüşlere sokmamasını söyledim Ellerim acıyordu burnum kırıktı ama acıya dayanıklıydım ve bir dövüşe daha zorla girdim silah zoruyla artık para için değil Kendimi Korumak için ringdeydim Yenilmeyeceğimi biliyordum ama korkuyordum alışkın değildim bu 2 ay böyle gitti ve alıştım gerçekten maçlara kendi isteğimle giriyordum kaslanmıştım korku nedir bilmiyordum aynı anda 5 kişiyle dövüşüyordum 5 bin dolar alıyorum 5 kişi için daha fazlasıyla baş ettim

Ve bir gün Dövüş salonunu Polisler bastı Kaçıyordum Arabalar vardı arkamda yapacak bişeyim yoktu ya savaşıcaktım ya teslim olucaktım yapacak bişey bulamadım teslim oldum ve göz altında Ailem geldi Annemin o tokatı nı unutmuyacağım... en çok canımı yakan oydu babam bizim edam diye oğlumuz yok dedi ne yapaydım hiçbirşeyim de yoktu Ama beni çıkarttılar eşyalarımı toplarken bar sahibi GİT Dedi Seni bulacağım kardeşim korkmana gerek yok dedi ve çıkmıştım Annem gitmişti babam gitmişti arkadaşlarım tanımazdan geliyordu o adamın çıkmasını bekliyordum ve bir de ne olsun yeni bir adam çıkmış bütü dövüş sanatlarını yapan bir adam duyduğuma göre kaçak dövüş yapıyormuş onu mağlup edene trilyonlar veriyorlarmış o adamı bulmalıydum ve bar sahibi çıktı beni o adama götürmesini söyledim ve götürdü o salona dövüşe çıkarttı beni karşımda kas hayvanı vardı 270 kilo sırf kas ne yapacağımı bilemedim bana başlangıçta bir yumruk attı gözlerim kapandı...

Ölüm Boks'uHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin