Joelin Pov:
Kävelen huppu päässä ensimmäistä kertaa uuteen lukiooni sisään, koska vaihdoin lukiota musikaaliseen, Madetoijaan. Olen siis lukion 2 luokalla. Katson maahan ja samalla kuulen, kun kaikki vitun player pojat nauravat minulle. Tiedän, että olen hyypiö kenellä ei ole kavereita, mutta vittuun siitä tuijottamasta minua. Hyvin alkoi tämä lukiokin. Pian joku ottaa minua hupusta kiinni ja vetää minua itseensä päin, että meinaan kuristua.
"Uusi hyypiö saapunut. Tervetuloa helvettiin, syömishöiriöinen paska. Et paina kun korkeintaa 60 kg. Sut vois vaan talloa päältä. Et sä täällä jää rauhaan" Kuulen pojan sanovan ja heittää minut alas. Olen nyt maassa polvillani. Tekisi mieli itkeä, mutta en voi. Kaikki muut lähti jo, enkä jaksa nousta ylös. Tai siis minulla ei ole voimia.
"Hei, tarviitko apua?" Kuulin jonkun kysyvän.
Katsoin ylös ja jäin vain tuijottamaan poikaa kyyneleet silmissäni. Hän ojentaa kätensä minulle. Otan siitä tukea ja nousen ylös.
"Onko kaikki hyvin?" Tuo blondi, minua lyhyempi poika kysyy minulta huolestuneen näköisenä.
"Joo, mut vaan lyötiin maahan, ei se haittaa." Hymyilen tekohymyä.
"Ok, muista et noi on kusipäitä. Noil on vaan Itel huono olla ja purkaa sitä meihin. Oot vissiin uus. Mun nimi on Joonas ja oon 1." Tuo kertoo minulle hymyilen.
"Juu oon ja Joel ja 2." Sanoin hymyilen.
"Ööhm, tos on mun numero." Hän sanoo minulle hymyilen vähän nolostuneena ja antaa minulle pienen paperilapun.
"Kiitti. Soitan sitkun pääsen ees tähän helvettiin mukaan." Sanon hymähtäen.
"Moro."Kävelin minulle sanottuun luokkaani. Sielä oli se jätkä, joka nosti minut hupusta ylös aamulla. Vitun mukavaa. Jätkästä huolimatta istuin tyhjälle pulpetille taakse. Onneksi takanurkkaan. En haluaisi olla edessäkään. Koulun jälkeen, kävelin bussipysäkille ja lähdin bussilla kotiin. Kotona menin heti ensimmäisenä huoneeseeni. Otin hupparini pois, koska oli kuuma. Näin minun viilto arpeni jotka olivat parantuneet. Olin ollut 2kk kuivana. Ne olivat todella haaleat. Minua ahdisti arpeni liikaa. Kaivoin taskustani avainnipun ja avasin lukitun laatikon avaimella. Siellä oli ainakin 30 teroittimen terää, 5 partaveistä, 3 sakset ja hakaneuloja. Olin kerännyt kaikkia esineitä jolla voisi viiltää. Otin teroittimen terän ja viilsin kolme pitkää, mutta pintahaavaa. Sitten rupesin syventää niitä paljon, että niistä tuli syviä. Tuntui mukavalta. Päätin soittaa Joonakselle. Puhuimme Joonaksen kanssa kauan kaikesta kuun ja taivaan väliltä. Porko on ihan vitun mukava. Oonkohan saanut ensimmäisen ystävän ikinä?
~~~~~~~~~~~~~~~
Eka jakso tätä sarjaa:D Toivottavasti tykkäätte:}
YOU ARE READING
I think I'm in love // Joel x Joonas
FanfictionViime lukion kiusaaminen jatkuu toisessakin lukiossa. Kumminkin kiusaamisella rikotun Joelin elämä muuttuu ensimmäisen oikean kaverin takia. Heistä tulee todella läheisiä, mutta muuttuuko kaverisuhde parisuhteeksi, kun molemmat ihastuvat tietämättä...