Beş sene önce; 20.07.2009 Ailemle bir sabah kahvaltiya ciktik cok guzel bir yerdi. Kahvaltiyi yaptiktan sonra ben gitmeden önce lavaboya gittim ve geldigimde ne annem ne babam nede abim vardi.Ben de beni unutup eve gittiklerini sandim,ama orda da yoklardi her yeri karis karis aradim. Ama hiç biryerde yoklardi.Çok korktum neyseki evin anahtari vardi.O zamanlarda ben onbeş yaşindaydim.Sonra nereye basvurulmasi gerekiyosa vurdum. Aradan beş yil gecti.O zaman ben istanbula çoktan tasinmistim. Tabi o zaman ben ne olursa ben okumama devam ettim ve avukat oldum, istanbulda evim arabam vardi, boş vaktim oldugumda ailemi aramaya devam ediyordum, ve bir şeye rastladim abime ulastim o zaten doktor olmustu. Ama o ankaradaydi.Bende avukatliktan 1 ay izin aldim, o sürede abimi bulup gelmem gerekiyodu,yoksa birdaha izin alamazdim. Simdi yola cikicam. İnşallah bulup gelirim.
12.05.2014
İşte simdi ankaraya iniyorum. Bir otel buldum. Yerlestim oraya abimi bulmayi ümit ederek ciktim. Elimde bir adres vardi, oraya gitmeye niyetliydim. Saat: 12:50' di.
O adrese gitmem 1 saatimi aldi. Ama sonunda geldim, zile bastim bir abla acti, kapiyi abimi sordum. Abimin adi ayazdi. Ablaya sordum, belki benden bir kac yas buyuktu, abimi tekrar sordum. Megerse karisiymis, memnun oldum, dedim. Ben ayazin kardesi sofia aslinda bn avukatim abimde doktor demi. Evet dedi karisi bu arada bnm adm melek memnun oldum, dedi ve kapi caldi. Abim geldi, dedim icimden ve abim geldi bni gordugunde cok sasirdi ve uzun uzun sarildik.
ARADAN 2 HAFTA GECTİ....
Artik bnm istanbula dönmem gerekiyodu. Abime keske sizde gelseniz, dedim. Abim de inşallah birdaki aya gelicem, sana söz veriyorum. Abi telefon numarani verirmisin. Abi sana geldigimden beri soramadim, gitmeden soruyum bari abi annemgil babam nerde biliyomusun. Eskiyi acmak istemiyorum, ama napiyim abi sormadan edemiyorum. Sofia sana söz istanbula geldigimde anlaticam. Şimdi adresini ver unutmadan, kagida telefon numarami ve adresimi yazdim. Abimde bi kagida adresini yengemin ve kendisinin telefonunu yazdi.
ARADAN UZUN BİR SÜRE GEÇTİ..
Sofia abisinin ve yengesinin telefonuna ulasamayamca cok uzulur.( Sofia kendini tutamaz, ve aglamaya baslar.)
Ve aglarken birden telefon calar ve acar ki abisi biraz sinirli tonla konusur.
Abisi çok özür dilerim, der. Telefonlarimiz bozuldu hatlarida telefon kendi kendine kirmiş. Çok üzüldük, ama napalim senin numarani bulamadik, gecenlerde yengen evi temizlerken bulmus hemen bn gelince aradim. Ama ulasamadim o yuzden simdi aradik ve actin. O kadar üzüldum ki bi daha arayamiyacam diye.
Abisi;
Sana bi süprizim var, haftaya senin oraya tasiniyoruz. Abi sana güveniyimmi? Güven ablacim güven söz geliyoruz. Cumartesi pazar, o islerde uğraşicaz yardim edersin, der ve telefonu kapatir.
Sofia o kadar mutlu olmustur ki haftasonunu dört gözle bekler olmustu. Ve o an gelmisti ki birden telefon caldi. Abisi ariyordu, hemen acti, ve ilk sorusu geldiniz mi oldu.
Abiside geldik abicim geldik. Sizin sitenin yanindaki siteye yerlesiyoruz herseyi hallettiler, sadece mutfagi yerlestirmediler dedi. Sofia da peki giysiler, onlarda hal oldu mutfak kaldi bebeğim iyi yardima geliyorum. Tamam sitenin disinda bekliyorum, der. (Ama abisi biraz gec iner.) İnmeden once sitenin önünde biriyle carpisir. Sonrada tanisirlar. Ben sofia bnde yiğit memnun oldum. Yiğitin ilk sorusu evlimisin nerde oturuyosun, der sofia da herseyi anlatir. Abisine de o arada sinirlenir. Yiğit de telefon numarasini ister. Sofia ona oda sofia ya verir. Yiğit bnm gitmem gerekiyo telefonlasiriz, der. Ve yiğit gider. O sirada abisi gelir, biraz siniri gecer ve abisi gilin evine giderler. Herseye yardim eder ve aksam yemegine davet eder sonrada evine gider.BÖLÜM 2
Abisi arar ve derki;
Abicim gelemicez kusura bakma der, ve telefonu kapatir. Sonra aklina yiğiti cagirmak gelir. Arar ve davet eder, yigit davetini kabul eder, ve yarim saate kadar gelecegini soyler. Sofia da bundan yararlanip mini bir elbise giyer guzel bir makyaj yapar ve masayi hemn hazirlar.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KAYIP AİLEM VE AŞK
Teen FictionBen sofia 20 yasindayim ailem kaybolmadan once yabanci ulkede oturuyordum. Ama simdi istanbuldayim. Beş senedir onlari ariyorum.Ama hic bir iz bulamamistim.İzinli oldugum bi gun bir seye rastladim.