Emin değilim iyi olmayabilir ama denemekten zarar gelmez(:
Bu benim ilk kitabım değil daha önce birçok taekook fici yazdım fakat yayınlamamıştım. Ama bu sefer yayınlayacağım... Yazım yanlışları vb. olabilir bu yüzden özür dilerim.
Kitapta ana ship taekook ama yan shipler olarak yoonmin, hyunlix, namjin olacak. Umarım beğenirsiniz (::
O zaman iyi okumalar...<3Üzgündü... Evet üzgündü. Ama bu üzüntü diğerleri gibi değildi... Bu üzüntü bu yaşına kadar hayatın ne demek olduğunu bilmeme nin üzüntüsü idi. Yorgundu, hemde fazlasıyla yorgun... Babasının senelerce uyguladığı şiddete göz yumup annesinin umrunda olmamasının yorgunluğu idi... Ve o yorgun gözlerini yine dünyaya açmıştı...
~
"Bay Kim okul saatiniz geldi." Bakıcı'mın sesi ile hergün ki rutini'me başlıyordum. Akşamdan hazırlanan kıyafetlerimi giyip hazırlanan kahvaltımı yapıp evden çıktım. Şoför okulun önüne kadar getirmiş yine tek hücreli amiplerin olduğu diyara giriş yapıyordum. Ailemin zengin olması istediğim herşeyi yapabiliyor olmam yine de acı çekmem cahillik mi oluyor? Ben sadece sevilmek istiyorum...Para herşey değil en önemlisi parayla herşeyi satın alabilirsin ama sevgiyi ASLA.
Param var; partilerde barlarda gezip dolaşıyorum, istediğim an istediğim yemeği yiyebiliyor um, alışveriş yaparken kıyafetin fiyatına bakmıyorum, babam mafia olduğu için koruma'larım la dolaşıyorum... Daha nicesi ama babam beni sevmiyor, annem beni umursamıyor, arkadaşlarım para için seviyor... İnsan değilmişim gibi sanki... Aynen evet! insan değilmişim gibi davranıyorlar. İşte bu yüzden bir siteye girdim.
Sanal nasıl bir yer?
~~~~~~~~~~~~~~
Bölümü biraz kısa yaptım sorry sık bölüm atmaya çalışacağım sizce ilkine göre nasıl bu arada bölümde geçen soruları cevaplamayı unutmayıınnnn<333333