1- Memnuniyet

21 2 1
                                    

22 Ağustos 2018/23.27

O bakışıyla bi dağı devirir
elalemi dize getirir
Bütün herkes onu konuşur
öyle zannettsin

müziğin sesini iyice açıp,eşlik ederek dansımı sürdürdüm.

biraz uslan artık yâr
bu neyin özgüveni
bi destur artık
Aştın kendini

nakaratını tekrar ederek devam etmek isterken aniden ışığın gitmesiyle,etraf karanlığa büründü.

"hadi ama! Oteldede elektrik gitmesin abi ya!"

Dikkatle bir kaç adım atıp,elimle komidini yokluyinca telefonum elime geldi. Hızla alıp, flaşı açtım.yatağın etrafını hızla geçerken ayağıma batan şeylerle kısa bir an duraklama yaşayıp, yüzümü acıyla buruşturdum.

Yavaş,yavaş kapıya yürüdüm. Arkamda; 1 saat önce sipariş ettiğim kolanın bardağını kırmam yüzünden ayağımdan akan kanlarla.

"önce ışık,sonra sen 38 numaralı ayağım"

kapıyı açıp dışarı çıktım. Koridorun ışıkların yanmasıyla elektriklermi geldi diye başımı içeri çevirdim. Fakat odamın ışıklarının hâlâ yanmamasıyla kaşlarımı çattım.

"cidden dalgamı geçiliyor benimle?"

ayağımdaki acıyla fazla yol kat edemezken, bir odadan çıkan temizlik görevlisi çıktı.

"hey! Bakarmısınız hanfendi?"

Beni görmesiyle önce arkamdaki kan izlerine bakıp bakışlarını çekti. Odanın kapısını kapatıp,temizlik arabasını orda bırakıp bir kaç adımla yanıma geldi.

"Buyrun?"

Önümde dururken yanına geçtim. Bakışları açık kapıma kayarken bende onunla beraber oraya bakarak önce elimle odamı işaret ederek;

"koridorların ve diğer odaların ışığı yanarken, benim ise elektriğim gitti üstelik,"

yerdeki kan izlerini göstererek başımı ona çevirdim.

"kırdığım bardak yüzünden ayağımı kestim ve şu an fena halde yanıyor ayağım. bana yardımcı olurmusunuz?"

Sessiz arzuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin