Elimdeki dosyaları düşürmemeye çalışarak koridorda hızlıca ilerliyordum. Derse geç kalmam yetmiyormuş gibi birde sunum yapacağım dosyayı kaybetmiştim. Ve elimde sunum yapacağım konuyla ilgili pek bir bilgi yoktu. Çalışma odamda bulduğum birkaç kağıdı alıp bir dosyanın içine atmıştım. "lütfen şu sunum işi yarına kalsın " deyip koridoru döndüm ve sınıfa koşar adım ilerledim. Hızımı alamayıp kapıyı sert bir şekilde açtım ve bütün salonun dikkatini üzerime topladım. Hocanın yerinde bir başka hocayı görünce şok geçirdim. "Melodi Odkan bugünlük dersin iptal oldu." Deyip beni sınıftan kibarca kovdu. Şok geçirmiş bir şekilde kapıda durmaya devam ettim ve ardından çığlıklar atarak sevincimi yaşamaya başladım. Başka bir şey dileseymişim keşke. Yanımdan geçenler bana deliymişim gibi bakarken ben onları umursamadım ve edebiyat binasından kocaman bir sırıtma ile ayrıldım. Şimdi eve gidip sunumumu baştan hazırlaya bilirdim. Elimdeki dosyayı yanından geçtiğim bir çöpün içine attım ve arabama doğru ilerledim. Park yerindeki kalabalık ilk başta dikkat çeken şeydi. Yavaşça oraya doğru ilerledim ve benim sınıfımda olan iki çocuğu kavga ederken gördüm. Üniversite olup hala okul içi kavga ediyorlardı. Bence biraz büyümeleri lazımdı. Orada gereğinden fazla vakit geçirdiğimi fark edip arabama ilerledim ve cebimden anahtarı çıkarıp kapıları açtım. Hala kavga eden çocuklara tekrar baktım ve arabamı çalıştırdım. Birden bütün dikkat bugün ikinci kere bana dönmüştü. Hayır babamın yapmaya çalıştığı gövde gösterisinde bizde yanıyorduk. Ben ilk arabamı bu kadar gösterişli istememiştim. Babamın isteği üzerine bana Porsche alınmıştı ve araba harikaydı tamam ama bu kadar gösterişe gerek olduğunu hiçbir zaman düşünmüyordum. Ama evdeki bütün araçlar bu tarzdı. Ve bizim yapabileceğimiz pek bir şey yoktu. Parktan hızlı bir şekilde çıktım ve İstanbul trafiğine kendimi bıraktım. Okulum evime pek yakın olmadığından ve İstanbul'da ki trafikte baya yoğun olduğundan eve ulaşmam yarım saatimi almıştı. Arabayı garaja park edip arabadan indim ve arka bahçeye doğru ilerledim. Karşımda gördüğüm manzara beni şaşırtırken büyükannem'in yanına doğru ilerledim." Güzel melodim gelmiş, bana dersin olduğunu söylemişti Halide" dedi ve ayağa kalktı."zaten vardı büyükanne ama hoca derse gelmedi" dedim ve ona kısaca sarıldım."anladım tatlım" dedi ve yerine tekrardan oturdu."seni buraya hangi rüzgar attı?" dedim hızlıca cevabımı alıp odama çıkmak istiyordum." Torunlarımı özlemiş olamaz mıyım melodi ? seni görende buraya işim olmadan gelmediğimi sanır" diyerek beni azarladı ama gerçekte olan buydu ya bizden yada babamdan bir şey isterse buraya gelmeye tenezzül ederdi. "tamam bir şey demedim büyükanne. Ben odama çıkıyorum yarına yetiştirmem gereken bir sunumum var" deyip içeriye doğru yürüdüm. Ne diyeceği pekte umurumda değildi. Merdivenlere doğru ilerlerken karşıma Halide sultan çıkınca yanaklarını öptüm." Kuzum senin dersin yok muydu ?"dedi şaşıran yüzü ile. "vardı sultanım ama iptal olmuş. Ve ben odama çıkıp bu boşluktan yararlanmayı planlıyorum." Dedim ve merdivenleri yavaşça çıkmaya başladım. Son anda aklıma gelen şey ile arkamı döndüm fakat Halide sultan çoktan dışarı çıkmıştı. Bende merdivenleri çıkmaya devam ettim ve 3. Kata çıkana kadar kısa çaplı bir eziyet geçirdim. Evde 8 erkek 1 kız vardı. Ve tahmin edin o kız kim ? tabii ki ben. Babam ve 2 amcam ilk katta , ikinci katta diğer 2 amcam ve yeğenim doruk, üçüncü katta ise ben ,miralay ve atlas kalıyorduk. Babam kardeşlerini yanından ayırmak istemediği ve evimizde yeteri kadar büyük olduğu için amcalarımda bizde kalıyordu. Bu durum ilk başlarda ne kadar garip gelse de buna alışmıştım. Yaklaşık 9 yıldır beraber kalıyorduk. Odama doğru ilerledim ve odama girdim. Ceketimi çıkarıp yatağıma fırlattım ve odamda bulunan küçük dolabıma ilerleyip üzerime rahat bir şeyler çıkardım. Rahattan kastım tabii ki de şort ve tişört kombinim'ti hızlıca üzerimdekilerden kurtulup yenilerini giyindim ve uzun siyah saçlarımı tepemde topuz yaptım. Çıkardığım kıyafetleri dürüp boş olan koltuğuma bıraktım ve çabucak odamdan çıkıp çalışma odama ilerledim. Bilgisayarımı açıp gerekli olan eşyaları önüme aldım ve araştırmak için masama oturdum. Hayır hangi kafa ile İngiliz Dili ve Edebiyatı bölümünü seçmiştim ki ? bir kere daha lanet edip google a girdim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KENDİ MELODİNİ YAZA BİLİRMİSİN ?
ChickLit-"Kendi hayatını yönetmek seni ne kadar mutlu eder? Mesela ben bunu bilmiyorum Pars çünkü hiç kendi hayatımı yönetmedim. Hayatımı hep babam yönetti ve ben sadece uydum"- Kendi hayatında söz hakkı olmayan bir kız ile kendi hayatını sadece kendisi yön...