Genç kız uyandığında kendini hiç beklemediği bir yerde buldu.
Çimenlerin üzerine yüzüstü yatmıştı ve en son hatırladığı şey yatağında yastığına sarıldığı andı.
Onunla beraber farklı yerlerde uyanan gençler de afalladı. Gördükleri
şey ıssız,kocaman bir ormandı. Etraflarında ki tehlikeden habersiz
birbirlerinin yüzlerine bakarken,onları bekleyen olaylar hiç iyi değildi.
Birbirini hiç tanımayan bu 20 genç ne yapacaktı?
Hayatta kalmak için,birbirlerine güvenecekler miydi? Yoksa sadece ölümü mü bekleyeceklerdi? Onların artık geçmişi ya da geleceği yok,şimdileri var. Ve kazanmak için ya ölümle oynamak ya da kurallara uymaları gerek.
Yoksa her şey tam tersine döner.
Hikayemin tanıtım kısmı olduğu için buraya bir şeyler yazmak istiyorum.
Öncellikle,sizlere bir kuru merhaba ile başlamak istemiyorum.
Daha özel bir şey olmasını istiyorum.
Hoş geldiniz gibi.
Aylardır planladığım hikayeme,hoş geldiniz.
Kayboluş'un cümlelerini okumaya,hoş geldiniz.
Bu yolculuğa,hoş geldiniz.
İlk yada son olmayacak hikayeme,hoş geldiniz.
Bu hikayeyi paylaşmak ve paylaşmamak arasında çok kaldım ,bu tanıtımı bir sürü arkadaşıma okuttum. Sonuç olarak hepsi bekliyor. Aslında dün gelecekti ama gelemedi. Bugün ne kısmetmiş.
Şimdi bunlardan konuşmak yerine sizlerin desteğini ve eleştirilerini bekliyorum.
Zaten zaman geçtikçe,birbirimizi tanıyacağımıza eminim. Ve bunun için uzun bir zamanımız olmasını umut ediyorum.
Şimdiden okuduğunuz için teşekkürler. :D
Kapak yapımı için Element Photoshop'a teşekkürler. :D
Görüşmek üzere..