.

15 1 0
                                    

     

                                                                 3.KİŞİ AĞZINDAN

      Amary dalganın huzurlu sesini dinlerken arkasından gelen su sesleriyle kafasını o yöne çevirdi gelenin sevgilisi olduğunu görünce önüne geri döndü, Nori kuyruğunun yok olmasını bekledi fakat yürümeyi bilmediği için sevgilisinin yanına kadar sürünmek zorunda kaldı.  Yavaşça sevgilisinin saçındaki yosun kumaşı parçasını çıkardı, kızın saçları rüzgarda uçuşmaya başladı Amary yavaşca nefesini verdi. Sevgilisinin elinden kumaş parçasını alıp sinirli ama sakin bir şekide daha sıkı topladı saçlarını. Nori sırıtmaya başladı "Saçların açık daha güzel" Amary yüzünü ona dönmedi bu pislik yüzünü görmeyi hak etmiyordu " gözümün önüne geliyor" Nori nazikçe kızın  yüzünü  kavradı kendine çevirdi, beklediği bakışlar yoktu Amary'nin sitrin sarısı gözleri buz gibi bakıyordu , öpmek için eğildi kız kafasını çekti " N'oluyor Amary? Ne bu anlamını çözemediğim uzaklık" Amary konuşmak istemiyordu,bu konuyu sonraya sakladı " Neyse, geri dönüyorum ben geliyormusun?" Nori bakışlarını oturdukları kayaya çevirdi "Hayır, birazdaha burda kalacağım sanırım" kız ayağa kaltı kayadan aşağı atladı pulları ortaya çıkarken Nori seslendi " baban yanına, çağırıyor  yeni bir görevin varmış " Amary arkasını döndü ve suya daldı  Norinin yaptığı tek şey kızın kuyruğunun çıkardığı dalgaları izlemekti .

        Amary babasın önüne kadar yüzdü sudan çıktı bacakları oluşunca koşup ona  sarıldı gözlerinden birer damla yaş süzüldü Kral Amendor  hizmetlilere mağradan çıkmaları için işaret etti . hizmetliler çıktıktan sonra kızına döndü "n'oldu benim güzel prensesim"   prensesin sesi ince bir şekilde duyuldu " aldattı beni baba" kız kafasını kaldırdı " Eseldayı öpmeye çalıştı dün gece, ben orda yokkum sanıyordu" kız durakladı ani bir şekilde babasının kolları altından çıktı, bağırmaya başladı " Ben beni seviyor sandım  onun tek amacı bu siktiğimin krallığıymış baba!" kral yavaşça kızına yaklaştı kollarını etrafına sardı " Anlıyorum hayatım öfkelisin ama şimdi sakinleşmen lazım  annen seni çağırıyor" Amary'nin neşesi yerine  geldi  hiçbir kelime etmeden suya atladı ve annesinin yanına doğru yüzmeye başladı. Mağranın arka koridorundan Amary'nin büyük  kız kardeşi Eselda çıktı "22 Mayıs " dedi ve kıkırdadı " Bu kız kesinlikle ikizler "                  

                Prenses annesinin yanına ulaştı, ona sarılmak istedi ama yapamadı vücudundaki zehir çok güçlüydü ve derisine ulaşmıştı silastlara dokunması yasaktı kraliçe prensese odasındaki küçük göleti işaret etti prenses oraya yerleşti ve annesini dinlemeye başladı. kraliçe konuştu "seni buraya çağırmamam geretiğini biliyorsun tehlikeli, ama seninle konuşmam gerekiyordu çünki bu zehirin beni öldürüp öldürmeyeceği belli değil " prenses araya girmek istedi ama kraliçe devam etti " Rilam krallığını biliyorsun son 20 yıldır aramız gergin" burnundan akan zehri sildi, kaldığı yerden konuşmasını sürdürdü " kayıp bir oğulları var, kayıp bir varis bir krallığa en çok hasar veren şeydir" prenses ellerirnin arasında döndürdüğü su baloncuğuyla annesine bakıyordu " onu bulmanı istiyorum " bu prenses için kolaydı  "su üstüne çıkacaksın, karaya insanların olduğu yere " su baloncuğu patladı. 


SILASTHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin