Dünyada ne var bilmiyorum diye düşünürken birden kendimi konser alanında buldum. Ekinezya Hapsırdın'nın uzaktan gelen sesiyle irkildim. Birbirimize sarıldıktan sonra Ada Sulula geldi. Hemen vakit kaybetmeden konser biletlerimizin bulunduğu masaya doğru içeri girdik. Amfi denilen bu dünya o kadar büyüktü ki kendimi İspanya'da sandım oysaki hiç gitmedim. Acaba Sivas- Erzurum Demiryolu hattı olabilir miydi diye uzunca düşündüm oraya da hiç gitmedim kafamda bunları düşünmem üç saniyemi almıştı. İnfo'dan kadının bana adımı sormasıyla nereye gidip gitmediğimi değil o an büyük bir çoşkuyla adımı söyledim, Alba Ziverek!
Konser alanına girdikten sonra ''yanıyor burası itfaiye çağırın'' şarkının başlangıcı buydu. Evet, evet Cansever ve Kobra Murat'ın konserine geldik. Ada bu konsere geldiği için mutluluktan ağlayacak gibiydi. Özellikle şu nakarattan sonra Ada kendisini uzun süre toparlayamadı ''Bulgaristan, Romanya, Yunanistan, Makedonya selaaam olsun.'' Ah o da ne Ekinezya konser alanında Müge Anlı ile tanışmış üç kişilik davetiye hediye etmiş üstelik kendi programı Müge Anlı ile Tatlı Sert'e duyduklarım karşısında ağlamak için tuvalete gittim. Tam o sırada İbrahim Tatlıses ile karşılaştım yanında Dua'sı vardı, şaşkınlığımı dile getiremeden daha büyük bir şok yaşadım. Dua Lipa İbrahim Tatlıses'e şarkı yapmış adını da ''Levitating'' koymuş. Tuvalette elimi yüzümü yıkadıktan sonra hemen kızların yanına koştum. Tam anlatmaya başlayacaktım ki amfiye sigara içmeye çıktık. Amfide adım atacak yer kalmamıştı Cansever ve Kobra Murat için bu kadar insanın burada buluşmasının sebebi vardı. Ekinezya bir an gözlerden kayboldu bu da hikayemizin şöhretli hale gelmesine sebep olan olaydı. Kobra Murat sahne sonrası yaptığı çekilişe katılan Ekinezya Kobra Murat'ın evinde bir gece arkadaşlarla kalma etkinliğini başlatmış oldu. Çekilişi duyan Ada altın klozete ben oturucam diye önden pazarlık yaptı. Arabamız olmadığı için nasıl gideceğimizi düşünüyorduk tam o sırada Atv Müge Anlı ekibi bizi Balat'a Kobra Murat'ın evine götürdü.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bana Bir Kavunlu Olsun
General FictionMerhaba hayal gücüme hoş geldiniz umarım hoş bulursunuz. Gerçi bulmasanız da olur hiçbir estetik kaygı içermeyen alabildiğine yazım hataları bulunacak olan hikayeme birbirinden ünlü isimlerle, birbirinden tanınmayanların buluşma noktası Bana Bir Kav...