[imagine indisponibila]
Nivelul 2, ca si Nivelul 1, este un nivel destul de periculos.
Daca ai ajuns la Nivelul 2, te vei trezi intr-o sala de basket. Tot ce trebuie sa fac, ca sa treci de nivel, este sa nonclipezi in sala de baie de la Scoala Keish de langa sala de basket.Sala de basket se afla intr-o scoala, Scoala Geirz C. care, in viata reala nu este parasita ca scoala de la Nivelul 1, dar in universul Osy.012, scoala este parasita. Singurele persone fiind tu si niste entitati care vor sa te omoare.
Langa scoala, se afla inca o scoala, Scoala Kiehs, care si in viata reala si in osy.012 este parasita dar este cam creepy deoarece acolo sunt mai multe entitiati decat Scoala Geirz C.
Scoala Kiesh este o scoala de 2 ori mai mare decat Geirz C. De aia sunt mai multe entitati(daca v-ati intrebat dc sunt mai multe entitati).
Scoala Geirz C:[imagine indisponibila]
Scoaka Kiesh:
[Imagine indisponibila]
Reguli de supravietuit:
1. Pana cand nu te duci in clasa 7C si notezi in caietul rosu de pe catedra, nu ai sa poti sa nonclipezi. Tot de trebuie sa scrii in acel caiet este: "c948))9284".
❗️INAINTE SA SCRII, TREBUIE SA GASESTI UN BILETEL LA BAIA DE LA ETAJUL 1 IN CARE SCRIE ACEST "COD"❗️❗️NU SE PERMITE SA SCRII ALTCEVA IN CAIETUL ROSU.❗️
Caietul rosu e blestemat iar daca nu scrii ce trebuie, viata ti se va incheia aici!2. Entitatile nu sunt oarbe sau surde! Daca de vad, fugi cat de repede poti!
3. Dupa ce ai scris chestia aia in carnetul rosu, du-te la Scoala Kiesh la baia de la etajul 3. Dar ai grija, sa nu te prinda o entitate...
Dupa ce ai ajuns, vei nonclipi la Nivelul 3.Entitati(nu mai zic detaliile entitatile care au mai aparut in capitolul anterior):
1. Mirelena.
[imagine indisponibila]
2. The screamer.
[imagine indisponibila]
3. Buloj. Buloj este un monstru. Are culoarea pielii roz si ochii negrii.
Boloj nu e o entitate chiar periculoasa deoarece nu este rapid.
In schimb, daca te-ai atins de el, vei ajunge exact ca el, prin durere maxima. In cele mai periculoase niveluri, daca esti atins de el, te vei topi. De tot.[Imagine indisponibila]
4. Entitatea 305. Entitatea 305 este unul dintre cele mai pericoloase entitati. Este rapid și agil iar daca te-a prins, esti mort.
[Imagine indisponibila]
Mai sunt entitati da nu le mai zic.
Btw, am sa adaug si imagini cu entitatile cat de curand.
CITEȘTI
osy.012
HorrorAi nonclipit intr-un loc. Nu stii unde esti si nu stii de ce cauti acolo. Pare normal dar mai incolo îți vei dori să nu mai fi aici pentru tot restul vieții... Carte inspirată din fandomul Backrooms!