5~

134 18 10
                                    

Hemen gelen aramaya cevap verdim.

"Şuan aramanın sırası değil biliyorum ama dayanamadım."

"Şey siz kimsiniz?"

"Ah ben Yeji"

"Doğru numaran ben de yoktu."

"Ee nasılsın daha iyimisin?"

"İyiyim sorduğun için ayrıca teşşekür ederim sen napıyosun"

"Bu çok fazla resmi oldu sanki"

"Bunu diyeceğini biliyordum."

"Onu bunu boşver sen evdemisin?"

"Evet evdeyim de ne oldu"

"Öylesine sordum. Neyse şuan biraz işim var seni birkez daha ararım."

"Aramana gerek yok ben seni ararım birşey olursa"

"Tamam o zaman görüşürüz hyung"

"Görüşürüz"

Telefonu kapatmış, koltuğun üzerine fırlatmıştım. Asıl konu bu değildi. İlk defa böyle bir defter görüyordum yani defter gibi de sayılmazdı. İçini açıp okumaya başladım.

.....

Nasıl başlasam bilemiyorum sevgilim. Nereden anlatsam, aslında bunu yazmamın sebebi bugün hastaneye gittim. Son zamanlarda kendimi iyi hissetmiyordum.

Belkide üşüttmüşümdür diye düşünüyordum ama keşke öyle olsaydı sevgilim. Doktor benim kanser olabileceğimi söyledi. Bir hafta sonra bidaha gelip test yapıp sonuca göre kanser olup olmadığım ortaya çıkacağını söyledi.

Ve ben her gün sana mektup yazacağım, kanser olabilme ihtimalim varmış sonuçta ne zaman öleceğim belli değil.Ama sen bunu eğer okuyorsan büyük ihtimalle yanında değilimdir, veya bu yazdığım şuan çöptedir. Umarım çöpte olur. Kendi ellerimle atmak istiyorum sevgilim, belkide kanser değilimdir.

Sana söyleyeceğim şey, ben her zaman seni seveceğim ne olursa olsun ölmem hiçbirşeyi değiştirmiyecek.

Seni seviyorum Lix.

Sevgilinden....

Ağağaaa
Bu saatte bölüm atmak
Nese her gün için bir mektup öle planladım

Ve okuyanlar içinde çok teşekkür ediyorum aşkolarım

taekook da taekook

Hepinizi seviyorum:)

The End HyunlixHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin