You were red and I was blue

1.7K 108 14
                                    

"Eski Baş Vampiri öldürüp yerine geçmiş. Zaten yıllardır arkadan yönetiyormuş vampirleri şimdiyde su yüzüne çıkmış. Güçlü olduğunu biliyoruz fakat sorun çıkaracak biri değilmiş." Konsey'e yol alırken aldığı bilgiler kafasında yer edinirken hoşlanmamıştı bu durumdan.

Kuzey Amerika alfası Taehyung yanında ona birazdan tanışacağı vampirle alakalı bilgiler aktarırken uzun koridorda yürüyordu. 3 aya bir her türün toplandığı konseyi Baş Alfa ve Baş Vampir yürütüyordu.

Eski Vampir manipüle edilmesi ve bastırılması kolay bir adamken şimdikinin gelmesinden hoşlandığı söylenemezdi.

"Rus Melezi. Nadir bir tür doğal lacivert saçlar mavi göz. İnsanlardan pek hoşlandığı söylenemez, söylenenlere göre kendisine yaklaşan her kurtu da öldürtmüş." Duyduğuyla kahverengi gözleri kırmızıya döndü. Yanındaki adama olan bakışları konseyde ne olacağının habercisiydi.

Taehyung devam edecekken arkadan gelen adamla durdu.

"Baş Vampir arabadan inmiş efendim. Yerinize alalım isterseniz." Adımlarını masanın başındaki koltuğa götürürken hoşlanmadığı her halinden belliydi. Diğer türlerin başkanları onun gelişiyle sessizliğe bürünürken kırmızı gözlerini vazonun yansımasından farketti. Kapattığı gözleri tekrar eski haline dönerken kapılar açılmıştı.

Yok adım sesleri salona girerken gördü. Mavi saçlar, mavi gözler gözleri kesiştiği an parlayan mavi gözlerin tek olmadığının farkında değildi. Kırmızının en canlı tonuna bürünmüş gözleri, sert bakışlarla mora çalan gözlere bakıyordu.

Bunun anlamının o odadaki herkes farkındaydı.

Without meHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin