Midnight Snow

810 73 8
                                    

Bu bölüm için çok üzgünüm. İşleyiş için gerekiyordu fakat gerçekten üzgünüm

Büyük masada güzel anılar dönüyordu. Mavi gözlü olan alfanın gülüşünü izlerken gözleri birkaç saat önce tanıştığı adama kaydı.

Namjoon.

"Sonra gözlerini kırmızı görünce boyamaya kalktı, salak kardeşim benim." Namjoon'un Jungkook ile anlattığı şey ile herkes gülerken Jungkook abisinin saçlarını karıştırmasına izin vermişti.

Yemek eğlenceyle geçerken herkes masanın toplanmasına yardım etti. Jimin sağ kolu Jin'in burada bulunmasından hoşlanmıştı. Hatta diğerleriyle oldukça kaynaşmışa benziyordu.

Herkes salona geçerken Jungkook kahverengi deri koltuğa Jimin'in yanına geçerek elini koltuğun arkasına attı.

Yerleşmeleriyle farklı bir muhabbet dönerken arkasındaki kol yüzünü alfaya yaklaştırmıştı. Alfanın fısıldamasıyla döndü.

"Kan içmen gerekmiyor mu?" Kafasını olumsuzca salladı sadece mavi gözlü.

"İnat etme." Bu ayışmanın uzayacağını farkederek yüzünü ona döndüren Jimin Eva'nın onları izlediğinin farkındaydı.

Evdeki gizemli kadının kim olduğunu Namjoon'dan öğrenmişti.

Genelde Baş Alfaların gücüne uygun omegalar olmayacağından eşlerini kendileri seçerlerdi. Eva da Jungkook'un oldukça yakınıydı ve eşi olması gereken kişiydi. Jiminden önce.

"İçmem gerekmiyor."

"12 saat geçti." Akşam saatlerini oldukça geçmişti.

"Gerek yok." Jungkook gözlerşni devirerek vampire yaklaşırken daha sert bir tonla fısıldadı.

"Birbirimizi her an göremiyoruz hazır birlikteyken inat edip durma." Jungkook Namjoon'un seslenişiyle dönerken yüzünde bir gülümseme açtı. Namjoon Jungkook için özeldi. Jungkook'un da Namjoon için özel olduğunun farkındaydı.

"Jungkook küçükken çok çekingendi. Her gün 'abi korkuyorum' diye odama koşardı. Annemi falan değil her gece beni uyandırırdı. Hala da kötü hissettiğinde bane geliyor." Hoseok gülerek atlamıştı.

"Hatırlıyorum hatırlıyorum Bayan Jeon hastalandığında beni arayıp seni sorup durmuştu." Jungkook'un annesi o hastalıktan sonra ölmüştü. Jimin içinde hissettiği sıkıntyıla Jungkook'a dönerken sohbetten uzaklaştığını hissetti.

Ayaklanarak onu kolundan tutarken meraklı gözlere cevabını sessiz verdi.

"Israr etmiyor muydun? Hadi." Jungkook ayaklanırken bir odaya atmışlardı kendilerini o odada çok uzun süre durdular.

Jimin Jungkook hakkında bir şeyler öğrendi, jungkook ise Jimin hakkında.

Mesela Jungkook'un annesinin bir büyücü lanetiyle öldüğünğ öğrendiler, Jimin'in ailesini hiç tanımadığını.

Taehyung'un Jungkook'un çocukluk arkadaşı olduğunu, Jin'in ise Jimin'in kuzeni olduğunu.

Namjoon'un ortak okulda öğretmenlik yaptığını ve çok fazla üniversite okuyup oldukça bilgili biri olduğunu Jimin'in dağınıklığı umursamadığını Jungkook'un hoşlanmadığını.

Bir süre daha aynı yerde kalmaları ve durumlarını konuşmaları gerektiğini hatta mühürü bile konuştular medeni bir şekilde.

Saat gece yarısına gelirken misafirleri kalkmaya başladı.

Taehyung Jimin'in ve Jin'in elini saygıyla sıkarken Namjoon Jimin'i de kardeşi gibi gördüğünü söyleyerek gitti. Jungkook abisinin saçlarını karıştırmasına ve sarılmasına bir kez daha izin verdi. Evay'la sarılarak vedalaştı.

Without meHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin