4.Kapitola

6 0 0
                                    

Prišla som domov . Od mamy som schytala facku vraj kde som bola . Vynadali mi že som nezodpovedná malá krava že čo si dovolujem neni už možné . Ja som nechapala a pozrela sa na nu s otázkou že čo som spravila . Nakričala na mna že prečo pijeme s Mishel uprostred dediny a že čo robím len hambu že by bolo lepšie keby sa nenarodím .. Nezmohla som sa na nič chcela som jej povedať že ja som ani tu v dedine nebola ale nezmohla som sa po jej poslednej vete na nič nevedela som vydať zo seba ani hlasok . Iba mi slzy stekali po lícach ktoré som si utierala . Potom prišiel nevlastný otec a vynadal mi aká som štetka ako len mu ostutu robím a bla bla bla .. dal mi facku a odišiel z mojej izby . Nezmohla som sa na nič preklínala som všetkých ved ja som nič nespravila len som bola s piaťelom v meste . A oni tu po mne kryčia že som pila v tejto debilnej dedine . Nič len hukaju na mna od malička to isté . Zobrala som žiletku a jemními pohybmi som prechádzala po ruke . Krv mi stekala po rukách až kvapky dopadali na zem . Bolelo to ale menej to ako sa ku mne správaju ako ku poslednej chudere . V ten večer som preplakala celý vlastne ako ostatné večery . Od kedy som s Ericom som konečne šťastná ale oni mi nedoprajú nič . Vždy som ta najhoršia . Nič nemôžem . Kde je moj dedinko ? Prečo musel odísť práve on ? Dúfam že jemu je v nebíčku lepšie ako mne tu .. Pustila som si smutnú pesničku a plakala som nad jeho fotkou nezaujimalo ma nič a nikto . Potom som si lahla na postel a po preklakaných nekonečných hodinách som konečne zaspala . Ráno som vstala s usmevom akože sa nič nestalo . Obliekla som sa a išla som do školy s usmevom . V škole som zabudla na to čo sa stalo včeraj večer . Ked som prišla domov som si zohriala polievku sadla do kuchyne že sa v klude najem . Dala som si prvé sústo polievky a foter dobehol do kuchyne s nahnevanou tvárou a otázkou že či zas žerem .. som mu hodila lyžičku do taniera povedala nech si to zje sám a odišla do izby . Zapla si notebook a pisala si s Ericom zabudla som na to že som aj hladná . Večer som sa osprchovala a išla som spať . Nemohla som zaspať v bruchu mi škvrkalo od hladu ale vedela som že nemôžem už ísť do kuchyne pre nič čo by ma aspon na chvilku zasytilo .. Tak som vypila pohár vody čo som mala v izbe a zaspala som .

Nedá sa to vrátiť späťWhere stories live. Discover now