8.

78 3 1
                                    

Titlu: Wrong Love sau Used sau ceva de genul

Subtitlu: nu știu puneți voi...

Personaje: Sophia (Holland Roden), Noah (Dylan O'Brien), Nathan (Lucky Smith), Logan (Colton Jaynes), Stacy (Nina Dobrev)

Descriere: Sophia e la colegiu. Cea mai bună prietenă a ei este Stacy, sunt și colege de cameră. Noah e un foarte bun prieten al lui Sophia, sunt ca frații numai că Noah o cam place. Nathan a făcut un pariu cu Logan, în care dacă reușea să o dezvirgineze pe Sophia (da era virgină, aștepta persoana potrivită și momentul potrivit) câștigă o sumă mare de bani, așa că acceptă. Nathan începe să se comporte drăguț cu ea și chestii de genu și o invită la o întânlire, și normal că ea acceptă. Și Noah îi spune că Nathan nu e genul de băiat care să placă o fată ca ea (nu ca pe o jignire) pentru că el îl cunoștea mai bine pe Nathan, dar Sophia crede că el e doar gelos că se duce la întânlire cu Nathan și nu cu el, și mă rog se cam ceartă. Și până la urmă Sophia o să fie împreună cu Nathan, și el o va dezvirgina, dar v-a filma totul. Și ca să fie și mai interesant el chiar o să înceapă să o palcă, și îi dă videoclipul lui Logan. Apoi la unul din cursurile lor (în calasă era și Logan, și Sophia, și Noah și Nathan, și Stacy) , ei aveau un proiect în care trebuiau să facă un film, și Logan aducea filulețul cu Sophia și Nathan. Și mda, o să afle toți din clasă, și apoi toată școala. De aici vă mai gândiți voi. Șiiii în final Sophia v-a fi cu Nathan sau cu Noah, sau poate chiar cu Logan, vă gândiți voi.

Idei de povești :3Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum