Niko:
Makoilen rauhassa saunassa ja vedän keuhkoni täyteen saunan hiukan polttavaa, mutta raikasta tuoksua.
Pidän silmiäni kiinni ja kuulen hetken päästä että saunan ovi avautui. Ennen kuin ehdin avata silmiäni, tunnen kun joku levittää jalkani ja työntyy lujaa sisälleni. Voihkaisen säikähdyksestä ja kivusta, mutta suurimmaksi osaksi nautinnosta. Avaan silmäni ja nään tuon blondin pitkän solistin pitämässä lantiostani kiinni ja katsomassa minua intohimoisesti.
"Joelh- mitäh vittuah sä-", aloitan kunnes tuo alkaa liikkua sisälläni lujaa, jonka takia en pysty sanomaan lausettani loppuun. Huokailen ja koitan tarttua jostain kiinni. Tartun kynsilläni saunan lauteista kiinni niin tiukasti kun vain pystyn.
" Säh nautit nyt bebeh, etkäh kyseleh",tuo sanoo liikkuessaan sisälläni rajusti.
"ahhh! Joelh- tääh sattuuh!", huudahdan ja vingun, kuin joku vesikauhuinen kojootti. Tuntuu, että koko sauna liikkuisi tahtimme mukana.
Pian tuo nostaa minut istumaan hänen syliinsä, pysyen yhä minun sisälläni. Hän alkaa nostelemaan minua lantiosta nopeasti ja autan jopa hiukan Joelia tässä tehtävässä. Mä huudan, huudan keuhkoni tyhjäksi. Tartun kynsilläni tuon selästä ja pidän kiinni niin tiukkaan, kuin vain saan. Tunnen kuinka saan naarmuja kynsilläni aikaan tuon selkään, mutta sen hän ansaitseekin nyt. Kuulen Joelin miehekkään huokaukset, jotka hän koittaa peittää suudellessaan kaulaani. Pidän silmiäni kiinni ja hoen tuon nimeä.
" joelh- mähh tuunhh!!",huudahdan.
" äppäph bebe", tuo sanoo ja lopettaa yhtäkkiä liikkumisen sisälläni. Hän nostaa minut pois sylistään ja jättää makaamaan lauteille.
" Heih- mitä vittuah, älä! Mä just saatana olin tulossa", sanon kiukkuisena ja tuo vain virnistää minulle.
Hän nostaa minut istumaan ja menee polvilleen alemmalle lauteelle. Katson tuota malttamattomasti ja hetken päästä tuo ottaa kaluni suuhunsa ja alkaa liikuttamaan päätään hitaasti.
" aahm- Joelh", huokailen ja selkäni menee hiukan notkolle ja niskani kääntyy taaemmas seinää vasten. Hän nopeuttaa ja saa minut tärisemään. Takerrun kädelläni tuon hiuksista ja tukistan lujasti. Hän nopeuttaa taas ja huudan kovempaa ja kovempaa.
"Nythh!! Joelh annah mun tullah!",kiljun ja tuo tekee temppuja kielellään merkiksi että saisin tulla. Tärähdän ja tulen kovaa Joelin suuhun ja tuo ronskisti nielee ja nuolee kriittisen kohtani puhtaaksi.
"Kiitosh", tuhahdan epämääräisesti. Joel naurahtaa ja katsoo minua virnuillen.
" luuletko että tää loppu jo", tuo sanoo matalalla ja seksikkäällä äänellään. Katson Joelia silmät pyöreinä ja tuo tönää minut selälleen lauteille ja levittelee jalkojani.
Hän työntyy kovaa sisälleni ja ei anna minun totutella tilanteeseen vaan aloittaa lujat työnnöt. Voihkin Joelin mukana ja enää en edes jaksa ottaa mistään tukea. Nyt heilun vain Joelin alla, juuri tulleena ja voimattomana mutta yhä nautinnon huipussa.
"saatanah sä tunnuth hyvältähh!", tuo sanoo huokaillen ja puristaen persettäni. Hän saa nopeutettua liikettä ja huutaa itsekkin niin, että varmasti koko Helsinki on jo kuullut meidät.
Pian tunnen Joelin tärähtävän ja tulevan sisälleni ja huokaisen alahuulta purren. Tuo tulee sisältäni pois ja levittää yhtäkkiä leveän hymyn kasvoilleen ja menee saunan lauteelle selälleen makoilemaan. Konttaan tuon päälle ja alan silittämään hänen hiuksiaan.
"Kiitosh rakas❤️ mä nautin ihan vitusti", sanon hiukan täristen nautinnosta yhä. Joel vain hymyilee, joka riittää minulle tässä hetkessä täydellisesti.
"Nyt on tääkin fantasia toteutettu",sanon tyytyväisenä ja painan pääni Joelin rintaan hellästi ja tuo hymähtää silitellen hiuksiani.
" Enhän satuttanu liikaa mun prinssiä?", tuo kysyy lempeästi ja pudistan päätäni.
"Tää meni just täydellisesti", sanon ja päätän heittää hiukan löylyä.
"Mää rakastan sua Niko ja mä haluun et tän jälkeen saat vaan hellää ja lempeetä kosketusta ja sitä on nyt luvassa", tuo sanoo silitellen yhä hiuksiani.
" Kiitosh rakas, Mäkin rakastan sua", sanon hymyillen.Saunan jälkeen autoimme toisiamme peseytymisessä ja Joel kantoi herrasmiehenä minut sängylle ja puki lämpimät ja mukavat vaatteet ylleni ja itselleen. Sen jälkeen kääriydyimme peittoihin karkkipussin ja popcornien kera ja katsoimme Netflixiä loppu illan. Lopuksi nukahdimme väsyneinä lusikkaan ja sain nukkua sikeät unet rakkaani kanssa❤️
//A/n: uskalsin vihdoin tehä uutta smuttia😅. Toivottavasti ei ollut liian sekava:3. Älkää unohtako ⭐️//
YOU ARE READING
//Life is a bitch// -One shots Blind Channel
Fanfiction-Poikien elämästä pätkiä- Jokaisessa luvussa uusia kohtauksia. Pyrin vaihtelee shippejä, mut aika Oleksi painotteinen🫶🏻 Mikään näistä EI perustu tositapahtumiin eli tämä on TÄYTTÄ fanficktiota🫶🏻 😫Varoitus😫 -sisältää seksiä -ahdistavia kohtauks...