Ben Hira bir kitap boyunca beraberiz tanıştığıma memnun oldum.Ben daha ortokuldaydım ve aşık olmuştum.Adıda Murattı.Arkadaşlarıma söylemiştim.Onlar yakışıklı bulmadı ama bence çok yakışıklıydı. Ben imam hatibe gittiğim için hiç yakışıklı yoktu ama o çocuk yani Murat acayip yakışıklıydı.
♾️Okulun ilk günü okula geldim ve çantamı koydum.Kimse yoktu bende canım sıkılmasın diye sınıf defterlerini dağıtayım dedim.Sıra onun sınıfına gelmişti.Tabi ben onu tatilde tanımıştım.Geçen yıl okulda yoktu bu yıl gelmişti ama ben biliyordum.Zaten onun ismini sınıf defterine bakarak öğrenmiştim.Yani kısacası defteri bıraktım.Ve ordaydı bana bakıp gülümsedi.Ay canım sevgilim.Ders zili çalmıştı.Ne yazikki derse girdim.Sınıfa girer girmez arkadaşlarıma anlattım ve ikinci teneffüste yanına gidecektim.Yani onu gözetleyecem.Geçen yıl 8. Sınıflardan seviyordum.Tabi onlar mezun olmuştu.Onun hiç unutmam o okuldaki ilk sevdiğim çocuktu.Tabi şimdi o kuldaki dedim çünkü ondan önce çok fazla kişiyi sevip az kişiylede sevgili olmuştum.Neyse o geçmişte kaldı artık şimdi biz önümüze bakalım.Ders başlamıştı.Derste din kültürüydü.Hiç çekilmez.Bide bizim hocamızla hiç ama hiç çekilmez.Hoca tam bana soru sorcaktı ama zil çalmıştı Zil çaldığını görünce hocaya gülseyip koridora çıktım.Valla hiç arkadaşlarımı beklemeden gittim.Arkadaşlarımda arkamdan geldi.Hemen öğretmenler odasının önünde onu gözetledik.Bir kaç kez onunla göz göze gelmiştik.Size birşey diyeyim mi "Çocukyan yanağında ben var."ama birşey olmaz.blBen onu her halinden severim.Derse giriş zili çalmıştı.Bana iyi dersler dedi ve bende ona dedim.Ve acayip kızardım. Arkadaşlarım hemen aşıksın dediler.Bende onları kovaladım.Ama onlar haklılardı.Birgünde bunları yaşadım.Eve gidince hemen sitedeki arkadaşlarıma anlattım.
Yarın olmuştu.Okula gitmek için dolmuşa binmiştim.Kulaklığımı takıp şarkı dinlerken dolmaşım ve inceğim durağı kaçırmısım.Bi an otobüsün içinde çığlık attım"A abi ben durağı kaçırdım"dedim.Abi bana sinirlenmişti.Ama umrumda olmamıştı.Neyseki abi beni bıraktı.Bende dolmuştun havalı havalı inip yürüyorum.Bide içimde çok büyük bir heyecan var ama anlatamam.Okula varmıştım.Hızlı hızlı merdivenleri çıkarken onu gördüm.Bana el salladı.Bende ona salladım.Ve derse gidirdim.Bugün acayip bir enerji vardı.