"jennie."
...
"jennie, kalk."
Derin bir nefes alarak kısık gözlerimle sesinden tandığım Lalisa'ya baktım.
"Ne oldu?"
"Geçen kulüp seçmişti ya,"
"Evet yapmıştık öyle bir şey ne olmuş ona?"
"işte bugün yardım kulübünden birkaç kişi ve ingilizce hocası ile huzurevine gidecekmiş."
Oturduğum yerde dikleştim.
"İngilizce mi?"
Lalisa gülümseyip hafifçe koluma baskı uyguladı.
"Evet ingilizce."
Bir yandan gülümserken diğer yandan gözümü oluşturdum. "Kimler gelecekmiş biliyor musun?"
Omzunun ön tarafına düşen saçlarını geriye ittirdi.
"Sen, Jisoo, İrene, Namjoon ve Kim Taehyung."
Kim Taehyung. Sevgilizi ingilizce öğretmenimiz. Daha doğrusu benim için sevgili ingilizce öğretmeni denilebilir.
Kendisi 23 yaşında mütevazı ve yakışıklı bir öğretmen. Hatta ilk görev yeri bizim okulumuz ve hatta hatta kadrolu değil sözleşmeli bir öğretmen. Sanırsam o yüzden 22 yaşında göreve başlamıştı.
Kendisini ilk gördüğüm günden beri içim kıpır kıpır ediyordu. Bu ilk başlarda bana çok yanlış gelse de büyüdükçe ve olgunlaştıkça eğer dışarıya vurmazsam geçici bir hoşlantı olarak kalacağından emin olmuştum. Sonuçta o olgun bir adamdı ve ben eminim onun gözünde bir çocuk ya da tam gelişememiş bir ergendim. Bu yüzden açılmak gibi bir aptallık yapmayı hiç düşünmemiştim.
Fakat kendisinin bana olan tavırları beni diğer öğrencilerden biraz da olsa ayırdığını belli ediyordu ya da sadece ben kafasında kuran hayalperest bir insandım.
Tam 18 yaşındayım.
18 yaş belki de benim için çok uzun olan yolun en başıydı, bilmiyorum fakat yaşadıklarım bazen benim için kaldırılamaz şeyler oluyordu.
Derin bir nefes aldım ve olduğum yerde biraz gerindim. Zil çaldığı zaman büyük ihtimalle bizler de aşağıya inecektik.
Lalisa ile kısa bir sohbetin ardından sonunda zil çaldığında beraber sınıftan çıkmıştık.
"Sence bu duygular ne kadar doğru Lali?"
Lalisa keskin bir nefes verip koluma girdi.
"Bilirsin, bu tür şeyler toplumda pek normal karşılanmaz. Fakat bu sadece sizin sınıflarınız yüzünden. Yani o bir öğretmenken sen bir öğrencisin. Eğer böyle bir sınıflandırma olmasaydı eğer bana göre 23 yaş ve 18 yaş gayet normal. Fakat burada benim değil senin ve karşı tarafın düşünceleri önemli. Sonuçta bir ilişki içerisinde olacaksanız siz olurdunuz."
Gülümsedim ve kolumu tuttuğu elimin üstüne elimi yerleştirdim. Ayrılmamız gereken koridora geldiğimiz zaman kısaca vedalaşıp farklı yönlere geçmiştik.
Müdürün odasının önüne geldiğimde diğerlerinin çoktan geldiğini görmüştüm. Namjoon'un yanına geçtim.
"Selam Joon."
"Selam Jennie, nasılsın?"
Gülümsedim.
"İdare eder, sen?"
"İyiyim teşekkür ederim."
Namjoon son derece nazik, zeki ve yakışıklıydı. Ayrıca okul başkanı seçilmişti. İnsanların üzerinde mükemmel bir otoriteye sahipti ve çok güzel yönetiyordu.
YOU ARE READING
20
FanfictionJennie uzun süredir hoşlandığı Taehyung'a açılmak için 20 yaşını beklemişti.