1.𝔹𝕠̈𝕝𝕦̈𝕞❄
𝔅𝔲𝔤𝔲̈𝔫 𝔤𝔲̈𝔫𝔩𝔢𝔯𝔡𝔢𝔫 𝔠𝔲𝔪𝔞𝑟𝑡𝑒𝑠𝑖𝑦𝑑𝑖.ꕥ
𝙷𝚊𝚟𝚊 𝚜𝚘𝚐̆𝚞𝚔 𝚋𝚒 𝚘 𝚔𝚊𝚍𝚊𝚛 𝚍𝚊 𝚘𝚕𝚊𝚢𝚕𝚊𝚛ェ𝚗 𝚑𝚊𝚋𝚎𝚛𝚌𝚒𝚜𝚒𝚢𝚍𝚒.
𝙾𝚍𝚊𝚖ェ𝚗 𝚔𝚊𝚙ェ𝚜ェ 𝚍𝚒𝚔𝚔𝚊𝚝𝚒𝚖𝚒 𝚍𝚊𝚐̆ェ𝚝𝚊𝚌𝚔
𝚜̧𝚎𝚔𝚒𝚕𝚍𝚎 𝚌̧𝚊𝚕𝚖𝚊𝚢𝚊 𝚋𝚊𝚜̧𝚕𝚊𝚍ェ ."𝐆𝐢𝐫" 𝚍𝚎𝚖𝚎𝚖𝚕𝚎 𝚋𝚎𝚛𝚊𝚋𝚎𝚛 𝚒𝚌̧𝚎𝚛𝚒 𝚐𝚒𝚛𝚎𝚗 𝚋𝚊𝚋𝚊𝚖'𝚊 𝚋𝚊𝚔𝚝ェ𝚖.
𝙷𝚎𝚛 𝚣𝚊𝚖𝚊𝚗𝚔𝚒 𝚐𝚒𝚋𝚒 𝚞̈𝚣𝚎𝚛𝚒𝚗𝚍𝚎 𝚝𝚊𝚔ェ𝚖 𝚎𝚕𝚋𝚒𝚜𝚎𝚜𝚒 𝚟𝚊𝚛𝚍ェ. 𝙴𝚟𝚒𝚗 𝚒𝚌̧𝚎𝚛𝚒𝚜𝚒𝚗𝚍𝚎 𝚋𝚒𝚕𝚎 𝚌̧ェ𝚔𝚊𝚛𝚖𝚊𝚣 𝚑𝚎𝚙 𝚘𝚗𝚞 𝚊𝚜𝚒𝚕 𝚐𝚘̈𝚜𝚝𝚎𝚛𝚎𝚗 𝚋𝚞 𝚝𝚊𝚔ェ𝚖 𝚎𝚕𝚋𝚒𝚜𝚎𝚕𝚎𝚛𝚍𝚎𝚗 𝚐𝚒𝚢𝚎𝚛𝚍𝚒.
"𝐔𝐲𝐮𝐦𝐚𝐝𝛊𝐧𝐦 𝐦𝛊? "𝚜𝚘𝚛𝚍𝚞𝚐̆𝚞 𝚜𝚘𝚛𝚞𝚢𝚕𝚊 𝚘𝚔𝚞𝚍𝚞𝚐̆𝚞𝚖 𝚔𝚒𝚝𝚊𝚙𝚍𝚊𝚗 𝚔𝚊𝚏𝚊𝚖ェ
𝚔𝚊𝚕𝚍ェ𝚛𝚍ェ𝚖."𝐇𝐚𝐲𝛊𝐫 𝐛𝐚𝐛𝐚𝐜𝛊𝐦 𝐚𝐦𝐚 𝐛𝐢𝐫𝐚𝐳𝐝𝐚𝐧 𝐮𝐲𝐮𝐲𝐚𝐜𝐚𝐤𝐭𝛊𝐦."
"𝐔𝐲𝐮𝐬𝐚𝐧 𝐢𝐲𝐢 𝐨𝐥𝐮𝐫 𝑨𝒍𝒆𝒗. 𝐂̧𝐮̈𝐧𝐤𝐮̈ 𝐲𝐚𝐫𝛊𝐧 𝗼̈𝐧𝐞𝐦𝐥𝐢 𝐛𝐢𝐫 𝐠𝐮̈𝐧 𝐛𝐢𝐥𝐲𝐨𝐫𝐬𝐮𝐧 𝐤𝐢 𝐢𝐥𝐞𝐫𝐝𝐞𝐤𝐢 𝐡𝐚𝐲𝐚𝐥𝐢𝐧𝐢𝐧 𝐢𝐥𝐤 𝐚𝐝𝛊𝐦𝛊𝐧𝛊 𝐚𝐭𝐚𝐜𝐚𝐤𝐬𝛊𝐧." 𝚍𝚎𝚍𝚒.
𝚘𝚗𝚢𝚎𝚍𝚒 𝚢𝚊𝚜̧ェ𝚍𝚊 𝚘𝚕𝚖𝚊𝚖𝚊 𝚛𝚊𝚐̆𝚖𝚎𝚗 𝚔𝚒𝚖𝚜𝚎𝚜𝚒𝚣 𝚌̧𝚘𝚌𝚞𝚔𝚕𝚊𝚛ェ𝚗 𝚘𝚕𝚍𝚞𝚐̆𝚞 𝚋𝚒𝚛 𝚢𝚎𝚝𝚒𝚜̧𝚝𝚒𝚛𝚖𝚎 𝚢𝚞𝚛𝚍𝚞𝚗 𝚍𝚊 𝚐𝚘̈𝚗𝚞̈𝚕𝚞̈ 𝚘𝚕𝚊𝚛𝚊𝚔 𝚛𝚎𝚑𝚋𝚎𝚛 𝚘̈𝚐̆𝚛𝚎𝚝𝚖𝚎𝚗𝚕𝚒𝚐̆𝚒 𝚢𝚊𝚙𝚊𝚌𝚊𝚔𝚝ェ𝚖.
𝙱𝚊𝚋𝚊𝚖 𝚜𝚘̈𝚢𝚕𝚎𝚢𝚎𝚌𝚎𝚔𝚕𝚎𝚛𝚒𝚗𝚒 𝚋𝚒𝚝𝚒𝚛𝚒𝚙 𝚘𝚍𝚊𝚍𝚊𝚗 𝚌̧ェ𝚔𝚔𝚝ェ.
𝑂𝑛𝑢𝑛 𝑔𝑒𝑟𝑐̧𝑒𝑘 𝑏𝑎𝑏𝑎𝑚 𝑜𝑙𝑚𝑎𝑑𝚤𝑔̆𝚤𝑛𝚤 𝑏𝑖𝑙𝑖𝑦𝑜𝑟𝑢𝑚.𝙱𝚞 𝚐𝚎𝚛𝚌̧𝚎𝚐̆𝚒 𝚋𝚎𝚗𝚍𝚎𝚗 𝚜𝚊𝚔𝚕𝚊𝚖𝚊𝚖ェ𝚜̧𝚝ェ. 𝙾𝚗𝚞𝚗 𝚋𝚞 𝚍𝚘𝚐̆𝚛𝚞𝚕𝚞𝚔 𝚢𝚘̈𝚗𝚞̈𝚗𝚞̈ 𝚌̧𝚘𝚔 𝚜𝚎𝚟𝚒𝚢𝚘𝚛𝚍𝚞𝚖.
𝙱𝚒𝚛 𝚞̈𝚟𝚎𝚢 𝚊𝚗𝚗𝚎𝚖 𝚟𝚊𝚛𝚍ェ 𝚎𝚟𝚎𝚝 𝚊𝚖𝚊 𝚘 𝚍𝚊 𝚋𝚎𝚗 𝚔𝚞̈𝚌̧𝚞̈𝚔𝚔𝚎𝚗 𝚘̈𝚕𝚖𝚞̈𝚜̧𝚝𝚞̈.
𝙱𝚊𝚋𝚊𝚖 𝚋𝚞̈𝚢𝚞̈𝚔 𝚋𝚒𝚛 𝚛𝚎𝚜𝚝𝚘𝚛𝚊𝚗𝚝 𝚜𝚊𝚑𝚒𝚋𝚒𝚢𝚍𝚒. 𝚈𝚎𝚝𝚎𝚛𝚒𝚗𝚌𝚎 𝚌̧𝚊𝚕ェ𝚜̧𝚊𝚗𝚕𝚊𝚛ェ 𝚟𝚎 𝚔𝚘𝚛𝚞𝚖𝚊𝚕𝚊𝚛ェ 𝚟𝚊𝚛𝚍ェ.
𝙱𝚊𝚋𝚊𝚖ェ𝚗 𝚔𝚘𝚛𝚞𝚖𝚊𝚛ェ𝚗ェ𝚗 𝚘𝚕𝚖𝚊𝚜ェ𝚗ェ𝚗 𝚜𝚎𝚋𝚎𝚋𝚒 𝚛𝚎𝚜𝚝𝚘𝚛𝚊𝚗𝚝𝚍𝚊 𝚘𝚕𝚞𝚜̧𝚝𝚞𝚛𝚍𝚞𝚐̆𝚞 𝚋𝚒𝚛 𝚝𝚊𝚔ェ𝚖 𝚢𝚞𝚛𝚝𝚍ェ𝚜̧ェ 𝚊𝚗𝚕ş𝚊𝚖𝚊𝚕𝚊𝚛ェ 𝚟𝚎 𝚝𝚞𝚛𝚒𝚜𝚝𝚕𝚎𝚛𝚕𝚎 𝚊𝚗𝚕𝚊𝚜̧ェ𝚕𝚍ェ𝚐̆ェ 𝚏𝚒𝚢𝚊𝚝 𝚕𝚒𝚜𝚝𝚎𝚜𝚒'𝚗𝚒𝚗 𝚑𝚊𝚣ェ𝚛𝚕𝚊𝚍ェ𝚐̆ェ 𝚝𝚘𝚙𝚕𝚊𝚗𝚝ェ𝚍𝚊𝚔𝚒 𝚋𝚒𝚛 𝚝𝚊𝚔ェ𝚖 𝚔𝚊𝚛𝚜̧ェ 𝚛𝚊𝚔𝚒𝚙𝚝𝚒.
𝚁𝚊𝚔𝚒𝚙𝚕𝚎𝚛𝚒𝚗𝚒 𝚐𝚘̈𝚛𝚍𝚞̈𝚐𝚞̈𝚖 𝚔𝚊𝚍𝚊𝚛ェ𝚢𝚕𝚊 𝚑𝚒𝚌̧ 𝚝𝚎𝚔𝚒𝚗 𝚒𝚗𝚜𝚊𝚗𝚕𝚊𝚛 𝚍𝚎𝚐𝚒𝚕𝚎𝚛𝚍𝚒.
𝙱𝚊𝚋𝚊𝚖 𝚋𝚎𝚗 𝚔𝚞̈𝚌̧𝚞̈𝚔𝚔𝚎𝚗 𝚋𝚎𝚗𝚒 𝚗𝚊𝚜ェ𝚕 𝚋𝚞𝚕𝚍𝚞𝚐̆𝚞 𝚊𝚗𝚕𝚊𝚝ェ𝚛𝚍ェ.
𝚈𝚎𝚛𝚕𝚎𝚛𝚍𝚎 𝚋𝚎𝚖𝚋𝚎𝚢𝚊𝚣 𝚔𝚊𝚛𝚕𝚊𝚛ェ𝚗 𝚘𝚕𝚍𝚞𝚐̆𝚞 𝚋𝚒𝚛 𝚐𝚎𝚌𝚎 𝚋𝚒𝚛 𝚗𝚘𝚝 𝚔𝚊𝚐̆ェ𝚍ェ𝚢𝚕𝚊 𝚋𝚞𝚕𝚖𝚞𝚜̧ 𝚟𝚎 𝚋𝚞𝚕𝚞𝚗𝚍𝚞𝚐̆𝚞𝚖 𝚢𝚎𝚛 𝚒𝚜𝚎 𝚋𝚒𝚛 𝒔𝒐𝒌𝒂𝒌 𝒍𝒂𝒎𝒃𝒂𝒔'𝒏𝜾𝒏 𝚊𝚕𝚝ェ𝚢𝚖ェ𝚜̧.
𝙱𝚊𝚗𝚊 𝚊𝚗𝚕𝚊𝚝ェ𝚔𝚕𝚊𝚛ェ𝚗ェ 𝚑𝚒𝚌̧ 𝚜𝚘𝚛𝚐𝚞𝚕𝚊𝚖𝚊𝚍ェ𝚖. 𝙴𝚐̆𝚎𝚛 𝚜𝚘𝚛𝚐𝚞𝚕𝚊𝚜𝚊𝚢𝚍ェ𝚖 𝚒𝚜̧𝚒𝚖 𝚣𝚘𝚛𝚕𝚊𝚜̧ェ𝚛𝚍ェ. 𝙱𝚊𝚣𝚎𝚗 𝚑𝚊𝚢𝚊𝚝ェ 𝚜𝚘𝚛𝚐𝚞𝚕𝚊𝚖𝚊𝚍𝚊𝚗 𝚢𝚊𝚜̧𝚊𝚖𝚊𝚕ェ𝚢ェ𝚣.
𝙱𝚎𝚗 𝚜𝚊𝚍𝚎𝚌𝚎 𝚒𝚕𝚔𝚘𝚔𝚞𝚕𝚞 𝚟𝚎 𝚊𝚗𝚊𝚜ェ𝚗ェ𝚏ェ
𝚗ェ 𝚘𝚔𝚞𝚕𝚊 𝚐𝚒𝚍𝚎𝚛𝚎𝚔 𝚘𝚔𝚞𝚍𝚞𝚖 .𝙱𝚊𝚋𝚊𝚖𝚕𝚊 𝚒𝚜̧𝚕𝚎𝚛𝚒𝚗𝚍𝚎𝚗 𝚍𝚘𝚕𝚊𝚢ェ 𝚢𝚞𝚛𝚝𝚍ェ𝚜̧ェ𝚗𝚊 𝚌̧ェ𝚔𝚝ェ𝚐̆ェ𝚖ェ𝚣 𝚒𝚌̧𝚒𝚗 𝚊𝚢𝚗ェ 𝚘𝚔𝚞𝚕𝚍𝚊 𝚔𝚊𝚕𝚊𝚖ェ𝚢𝚘𝚛𝚍𝚞𝚖.
𝙱𝚞 𝚢𝚞̈𝚣𝚍𝚎𝚗 𝚘𝚛𝚊𝚘𝚔𝚞𝚕 𝚟𝚎 𝚕𝚒𝚜𝚎𝚢𝚒 𝚊𝚌̧ェ𝚔𝚝𝚊𝚗 𝚋𝚒𝚝𝚝𝚒𝚛𝚍𝚒𝚖.
𝙴𝚟𝚍𝚎 𝚌𝚊𝚗ェ𝚖 𝚜ェ𝚔ェ𝚕𝚍ェ𝚐̆ェ 𝚣𝚊𝚖𝚊𝚗𝚕𝚊𝚛 𝚋𝚊𝚋𝚊𝚖ェ𝚗 𝚒𝚜̧ 𝚢𝚎𝚛𝚒𝚗𝚎 𝚐𝚒𝚍𝚒𝚙 𝚘𝚛𝚍𝚊𝚔𝚒 𝚍𝚎𝚟𝚊𝚜𝚊 𝚍𝚎𝚔𝚘𝚛𝚊𝚜𝚢𝚘𝚗𝚕𝚊𝚛𝚊 𝚟𝚎 𝚟𝚎𝚛𝚒𝚕𝚎𝚗 𝚎𝚖𝚎𝚔𝚕𝚎𝚛𝚎 𝚋𝚊𝚔ェ𝚢𝚘𝚛𝚞𝚖.
𝚈𝚊𝚛ェ𝚗 𝚋𝚊𝚋𝚊𝚖ェ𝚗 𝚍𝚎𝚍𝚒𝚐̆𝚒 𝚐𝚒𝚋𝚒 𝚒𝚕𝚔 𝚘̈𝚐̆𝚛𝚎𝚝𝚖𝚎𝚗𝚕𝚒𝚔 𝚊𝚍ェ𝚖ェ𝚖ェ 𝚊𝚝𝚊𝚌𝚊𝚔𝚝ェ𝚖.
𝐵𝑎𝑛𝑎 𝑜̈𝑔̆𝑟𝑒𝑡𝑖𝑙𝑚𝑒𝑦𝑒𝑛 𝑠𝑒𝑣𝑔𝑖𝑦𝑖 𝑣𝑒 ℎ𝑎𝑦𝑎𝑡𝚤 𝑘𝑖𝑚𝑠𝑒𝑠𝑖𝑧 𝑐̧𝑜𝑐𝑢𝑘𝑙𝑎𝑟𝑎 𝑜̈𝑔̆𝑟𝑒𝑡𝑒𝑐𝑒𝑘𝑡𝑖𝑚. 𝐸𝑙𝑖𝑚𝑑𝑒 𝑑𝑜𝑔̆𝑟𝑢 𝑑𝑢̈𝑧𝑔𝑢̈𝑛 𝑑𝑖𝑝𝑙𝑜𝑚𝑎 𝑜𝑙𝑚𝑎𝑠𝑎 𝑏𝑖𝑙𝑒 𝑏𝑢𝑛𝑢 𝑔𝑜̈𝑛𝑢̈𝑙𝑑𝑒𝑛 𝑦𝑎𝑝𝑎𝑐𝑎𝑘𝑡𝚤𝑚.
𝑲𝒊𝒎 𝒃𝒊𝒍𝒊𝒓 𝒃𝒆𝒍𝒌𝒊 𝒐𝒏𝒍𝒂𝒓 𝒃𝒂𝒏𝒂 𝒔𝒆𝒗𝒈𝒊𝒚𝒊 𝒗𝒆 𝒉𝒂𝒚𝒂𝒕𝜾 𝒈𝒐̈𝒔𝒕𝒆𝒓𝒆𝒄𝒆𝒌.
𝑽𝒆 𝒐𝒏𝒍𝒂𝒓𝒍𝒂 𝒕𝒆𝒌𝒓𝒂𝒓𝒅𝒂𝒏 𝒉𝒂𝒚𝒂𝒕𝒂 𝒃𝒂𝒔̧𝒍𝒊𝒄𝒂𝒌𝒕𝜾𝒎..
Ⓣ︎Ⓔ︎Ⓚ︎Ⓡ︎Ⓐ︎Ⓡ︎Ⓓ︎Ⓐ︎Ⓝ︎ Ⓜ︎Ⓔ︎Ⓡ︎Ⓗ︎Ⓐ︎Ⓑ︎Ⓐ︎⁂
𝖓𝖆𝖘𝛊𝖑𝖘𝛊𝖓𝛊𝖟;
𝕭𝖔̈𝖑𝖚̈𝖒 𝖓𝖆𝖘𝛊𝖑𝖉𝛊;
H͜͡i͜͡k͜͡a͜͡y͜͡e͜͡m͜͡i͜͡n͜͡ n͜͡e͜͡r͜͡d͜͡e͜͡y͜͡s͜͡e͜͡ i͜͡l͜͡k͜͡ b͜͡ö͜͡l͜͡ü͜͡m͜͡ü͜͡ s͜͡a͜͡y͜͡ı͜͡l͜͡ı͜͡r͜͡ ..
o͜͡k͜͡u͜͡d͜͡u͜͡g͜͡u͜͡n͜͡u͜͡z͜͡ i͜͡ç͜͡i͜͡n͜͡ t͜͡h͜͡a͜͡n͜͡k͜͡ y͜͡o͜͡u͜͡ b͜͡e͜͡y͜͡b͜͡i͜͡l͜͡e͜͡r͜͡.☯︎
☘︎❄❄❄ATEŞİN ALEVİ ❄❄❄
ŞİMDİ OKUDUĞUN
☘︎❄𝐴𝑡𝑒𝑠̧𝑖𝑛 𝐴𝑙𝑒𝑣𝑖❄☘︎
RomanceAlevlerin arasından çıkan büýük bir ateş parçasıydık. 𝑫𝒐𝒈̆𝒅𝒖𝒈̆𝒖𝒎𝒅𝒂𝒏 𝒃𝒆𝒓𝒊 𝑩𝒖𝒍𝒖𝒏𝒅𝒖𝒈̆𝒖𝒎𝒅𝒂𝒏 𝒃𝒆𝒓𝒊, 𝒀𝒂𝒔̧𝒂𝒅𝜾𝒈̆𝜾𝒎𝒅𝒂𝒏 𝒃𝒆𝒓𝒊, 𝑽𝒆 𝒚𝒂𝒔̧𝒂𝒅𝜾𝒈̆𝜾𝒎𝜾 𝒛𝒂𝒏𝒆𝒕𝒊𝒎𝒅𝒆𝒏 𝒃𝒆𝒓𝒊 𝒕𝒖̈𝒎 𝒉𝒂𝒚𝒂𝒕𝜾𝒎 𝑹�...