"Yaa merve uyan artık lütfen uyanık olduğunu biliyorum hadi kalk 20 dk sonra kahvaltıya inicekmişiz
Şöyle bi gözümü açtım ve ona döndümsen o soğuk kızla'mı konuştun bana baktı dudağının kenarından hafifçe güldü
"hatırlatayım bir ara sende öyleydin ama şimdi çok iyi arkadaş olduk"
"Hii yani sende onla çok iyi arkadaş olmak istiyorsun peki madem tutmayım ben seni"
Dedim ve kalkıp banyoya gittim. Ciddi değildim, sadece şaka yapıyordum bazen benimde ilgiye ihtiyacım var, bir kapı sesi duydum, olamaz gitmiş olamazdı dimi hemen kapıyı açtım ve onu yatağımda otururken gördüm gülümsedim beni görünce yanıma geldi.
"Ayyy arkadaşını'da kıskanır mış yaa"
Dedi ve yanaklarımı sıkmaya başladı sonra arkada bize bakan damlayı gördüm sanki gözlerinde üzüntü vardı bizim yakın olmamamız onu üzüyordu ama emin değildim.
Günaydın dedim ona. Oda pek'de samimi olmayan bi tavırla günaydın dedi.Neyse en azından kahvaltı güzeldi yani bir menemen'imiz yoktu ama olsun yinede güzeldi .
üstünde bir gaz hissediyordum ama ne kadar arasamda bulamadım Gökçe'de arada bir Selinle konuşuyorlardı. "Ha bu arda biz burada pek ders yapmayız" direkt dikkatimi çekmişti bu cümle"Nasıl yani yoksa akşama kadar ytysmusunuz Allah'ım dualarım kabul oldu"
ikiside gülmeye başladılar ne var diye onlara bakıyordum.
'Yok öyle değil çoğunlukla Spor tarzı şeyler yani ders dışı herşeyi müdür ayarlıyor"
seylen hirm o zaman bu okuldan k skincam ceki okulunda her öğrenci gita
dersten kaçıp spor salonunda saklanıyorduk ahh be ne güzel günlerdi
"Peki ne gibi aktiviteler yapıyorsunuz"
evet bu soruyu soran bendim merak etmiştim doğru olmak gerekirse."Burda çok şey yapılır sen sor ben sayayım"
"Mesela ben dans etmekten hoşlanırım bir şeyleri dikmekten ve resim yapmaktan başka başka ne yapmaktan hoşlanıyorum ben diye düşünürken bir çığlık sesi duyduk.
"Ahhh yardım edin imdat!"
ne oluyo lan o kadar kar vardı'ki göremiyordum onun için masaya çıktım çığlık attığını düşündüğüm kız yine baığrıyordu ve masaya çıkmıştı.
"İmdat fare var imdat"
sonra onu gördüm bana bön bön bakan çocuk gerçi daha çok ben bakmıştım ama olsun
çocuk eline bir poşet geçirmiş fareyi aldı ve gitti
vay vay dernek hayvanlardan kormuyoruz 1 ters cok sikimi gecmishi bolji ve ben anlantam onun icin dinlemedim ama gözüm hep bir yerdeydi o çocuk çok farklı geliyordu gözüme ona baktım oda bir iki sefer benim tarafıma baktı hala onu izliyordum basketbol oynuyordu buraya nasılmı geldim tabikide onu izlemek için değil Selin voleybol takımındaymış ve Gökçe'de oynamak istedi ikisi oynuyor bende onları izliyorum güyaa."merve gelsene beraber oynayalım"
sonra onun gözlerini gördüm zaten ben ona baktığım için direkt göz göze geldik hemen çektim gözlerimi ama o hala bana bakmaya devam ediyordu sonra Gökçe'ye döndüm."Yok siz oynayın ben istemiyorum"
Sonra ne mi oldu tabiki zorla'da olsa kalkmak zorunda kaldım canım arkadaşım ısrar edince dayanamadım oynamayı biliyorum gelen toplara karşılık veriyorum falan sonra üstümde bir çift göz hissedince o tarafa baktım bana bakıyordu kalbim hızlandı kesinlikle bu çocuğun ismini öğrenmeliydim.
"MERVE "
sesin geldiği yöne baktığımda topla kafa kafaya gelmem bir oldu tabikide popomun üstüne düştüm beklemeden olunca insan bocalıyor.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
NE VAMPİR Mİ?
Wampiry"bak sana birşey diiyicem " "evet söyle dinliyorum" " pelin ben ..." "sen" "Ben vampirin"donup kaldım ne diyordu bu böyle"