1.Bölüm

32 3 2
                                    

Yine sıkıcı bir pazartesi günü beste ve Güneş her zamanki gibi aşk konulu bir film izliyorlardı beste öyle sıkılmıştı ki uyumuştu. Güneş gözlerini ışık görmüş tavşan gibi açık bir şekilde filmi izliyordu. yattıkları yatak ve yer arasına 15 cm vardı ve beste televizyondan görüntülü bir ses geldiği anda yere düştü ve bacağını inciltti. Beste ağlamak yerine gülerken Güneş hâlâ filmi izlemeye devam ediyordu beste ise kendi telefonunu yataktan alıp gülerken 112 ile konuşmaya çalışıyordu ambulans geldi ve hastanede odaya girmek için sıra alıyorlardı.orada Güneş kaan'ı gördü ve selam verdi Güneş "merhaba tanışalım mı" diye sordu Kaan "olurda belki sevgilim var nereden bilicen" diye sordu Güneş "erkenden söyliye bilirdin" diyip Kaan'a trip attı.
Kaan"Tamam trip atma tanışalım ben Kaan"
Güneş"of memnun oldum bende Güneş"
Kaan" Geçmiş olsun niye geldiniz siz"
Güneş" sağolsun arkadaşım koltuktan düştü ve bacağını inciltti"
Kaan "geçmiş olsun" der ve ateş birden odaya gelir.
Kaan"Ne dedi doktor"
Ateş"incilmiş 1 hafta verdiği kremi sürücez"
Güneş"ben bakiyim isterseniz"
Kaan"sen nerden biliceksin"
Güneş" tıp okuyorum"
Beste gelir ve güneşe "çıkmamız gerek" der.Güneş ve beste giderler Kaan ve Ateş de peşiden gider Güneş ile Kaan yolda giderken konuşuyorlardır
Kaan"arabam var isterseniz ona binip gidelim"
Ateş"bence binip gidelim yürümeye gerek yok hem güneş arkadaşının ayağı baya kötü görünüyor"
Beste"ne kötüsü be ben yürücem"
Güneş"peki sen bilirsin"
Yürüyerek giderler Beste ve güneşin evine gelirler Güneşin birden telefonu çalar
Güneş"Aloo"
"naberr"
Güneş" Gece sen misin??"
"evet benim"
Güneş" ee ne oldu kızzz?"
"ben İstanbul'a geliyorum okumak için"
Güneş"okumak ve sen ??"
Gece"evet ben"
Güneş"peki gel"
Gece üstünü değiştirip bavulunu hazırlıyordur.Gece bavulunu hazırlamış biletinde çıkartmak için otobüs durağına gitmişti otobüs durağında yarım saat bekledikten sonra biletini almış eve gitmişti otobüs biletinde yarın saat 11'deydi Gece pijamalarını giyip dişini fırçaladı ve son olarak kremini sürüp yattı.
Sabah 8 gibi falan uyandıktan sonra hemen hazırlandı kahvaltı etti son kez arkadaşları ve ailesi ile vedalaşıp direkt otobüs durağını yol aldı. Tam 11'de otobüse bindi ve eşyalarına üste koyacakken yanında olan toprağı gördü ve "ben burada tek oturuyordum" diyince. Toprak "istersen numaram bak benim koltuğumun numarası ile aynı" dedi Gece hiçbir şey demeyip yanına oturacakken bavulunun kaldığını fark etti yukarı koymak için bavulu aldı tam da koyucakken otobüs hareket etti ve direk koltuğa oturmuş toprağın üstüne düştü.Herkez onlara bakıyordu Gece birden toprağın yanındaki koltuğa oturdu.Gece aniden " çok özür dilerim dengemi kaybettim" dedi " Önemli değil" dedi Toprak. Güneş kalktı ve lavaboya doğru yol aldı.Kaan ise odadan çıkıp aynı şekilde lavaboya gitti. Güneş yüzünü yıkarken Kaan birden içeri girdi Kaan güneşe " yüzünü yıkadıysan ben de yüzümü yıkayabilir miyim ?" Dedi güneş ise " Tabi yıkayabilirsin kendi evin'miş gibi davran"diye cevap verdi "peki"dedi Kaan, Güneş elini yüzünü havluya sildik'den sonra kaan'nın yanına geçip " sevgilin varmı?" Diye sordu Kaan ise "var dünyalar güzeli" diyerek yüzünü sildi.Güneşin morali bozulmuştu ve belli ediyordu Kaan ise aynı soruyu sordu " seni varmı?" Güneş yalan söylemek zorunda kaldı ve "e-evet var " kaan'nın hiç morali bozulmamıştı niye bozulsun ki zaten onun bir sevgilisi var ve onun ile ilgilenmek zorundaydı. " Kaan ben kahvaltı hazırlıyacaktım sen hazırlıcak mısın?"diye sordu güneş, Kaan ise olur der gibi başını sallar. Mutfağ'a doğru yol aldılar.Güneş aniden bir soru daha sordu " gerçekten varmı sevgilin" az önce cavabı verilmiş bir soruydu evet ama emin olamıyordu, Kaan birşey olmadan cevabını verdi "şaka yapıyorum şuan sevgilim yok açıkcası sana doğruları söyleyeyim ben senden hoşlanıyorum"güneş kaan'a baka kalmıştı ve zar zor cevap verdi "Kaan doğruları açık açık söyleyeyim bende senden hoşlanıyorum" Kaan'nın yüzünde bir tebessüm vardı "ee o zaman niye duruyorum benim sevgilim olur musun?" Güneş evet dermiş gibi Kaan'nın yüzüne baktığı sırada telefon çaldı arayan geceydi güneş telefona doğru yöneldi ve telefonu açtı ve sesini de açmadan önce kaan'a " evet ölümüne kadar sevgilin olurum" demişti. Güneş telefonu açtı ve "alo efendim gece " dedi "alo güneş yanımda birisi var, sanırım ateş diye bir çocuk varmış sizin ile kalıyormuş ve Kaan diye bir çocuğun kuzenimiş adı da toprak şuan size geliyoruz haberiniz olsun kahvaltı hazırla açız" "tamam gelin gece bekliyoruz " "tmm bayy" "bay"

Sıcak Şarap Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin