#1

123 8 388
                                    

Jungkook

Sabah baş ağrısıyla uyanmıştım bunun sebebi ev arkadaşım Taehyungun akşam eve aşk acısı çekerek sarhoş bir şekilde gelmesi neden olmuştu ve akşamdan sabaha kadar böğürerek ağlamış benide uyutmamıştı.Ona ne olduğunu sorduğumda ise Eunwoo ile ayrıldık demişti açıkçası pek de üzülmemiştim onlar adına zaten ilişkileri pek düzgün gitmiyordu.Mutfağa gidip ağrı kesici içtim ve üzerimi giyip evden çıktım.Yolda ilerlerken yandan geçen bir araba üstüme çamur sıçrattı.
-Düzgün gitsene lan it oğlu it
Şerefsiz herif umursamadan yoluna devam etti. Üstümü temizlemeye çalışırken işe geç kaldığımı farkettim ve koşmaya başladım bir restoranda garson olarak çalışıyordum ve müdürümüz piç herifin tekiydi birkez daha geç kalırsam beni kovacağını söylemişti ve sanırım ben tam olarak adamın dediği şeyi yapıyordum.
Restoran'a vardığımda hızlı bir şekilde kapıdan içeri girdim herkes içerdeydi.Müdürün bakışları bana döndü.
-Özür dilerim efendim yolda gelirken bir aksilik oldu.
-Jungkook yine geç kaldın burası senin babanın iş yeri değil böylesine büyük bir restaurantta buna izin verilemez KOVULDUN!
-Lan ağzına sıçtığım sadece 5 dakika geç kaldım seninde işininde amına koyayım ben.
Arkamı döndüm ve kapıyı çarparak çıktım...demek isterdim ama çıkamadım aslında havalı bir çıkış yapmak istemiştim ama yeni silinen ıslak zemin yüzünden yerde 2.80 uzanıyordum.Bozuntuya vermeden dışarı çıktım ve kapıyı çarptım ama tabiki hayatı boktan çıkmayan ben kapıyı çarparken biraz fazla güç uygulamış olmalıyımki camdan yapılmış olan kapı çatladı.O anda hayatı sorgulamaya başladım acaba benim hayatım niye bu kadar boktan.

Hızlıca yürüyerek eve gitmeye başladım işten kovulduğuma göre başka bir iş bulmam gerekiyor yoksa evin kirasını ödeyemeyeceğiz tabi ben ya da taehyung bir sugar daddy bulmazsa buda imkansız olduğuna göre sanırım evden kovulacağız.Çok yorulduğum icin evde bunları düşünmeye karar verdim.

Eve geldiğimde İlk işim uyumak oldu Taehyung işte olduğu için rahat bir uyku çektim haa bu arada Taehyungun işinden size hiç bahsetmedim kendisi bir iş adamının şoförlüğünü yapıyor aslında bende bir şirkette iş bulursam iyi olur en azından restoranda yorulduğum kadar yorulmam.Uyandıktan sonra boş boş oturmak yerine yemek hazırlamanın iyi bir fikir olduğuna karar verdim en azından Taehyung'a işten kovulduğumu söylerken biraz olsun ortalığı yumuşatabilirdi.Mutfağa geçtim ve yemek hazırlamaya başladım aslında kendimi övmek gibi olmasın ama elimden her iş gelir küçükken annem her yemek yaptığında onu izlerdim bu yüzden ondan birkaç şey kapmıştım.

Yemekleri masaya yerleştirdim ve son tabağıda masaya koyduğumda kapı çaldı. Taehyung gelmiş olmalıydı.Gidip kapıyı açtım.
-Hoşgeldin.
-Hoşbuldum.
-Ooo donatmışsın yine masayı
-Ee yaptık birşeyler işte
Taehyung ellerini yıkamadan masaya oturmaya çalışınca ayağımdaki terliği çıkarıp kafasına fırlattım
-Yaaaa nabıyosun
-Git ellerinı yıka öyle gel benim ellerimden çıkan bu şaheserlere öyle dokunmana izin vermemm!!
-Üff iyi be iyi ki bi yemek yaptın sende

Taehyung'la beraber yemek yerken artık kovulduğumu söylemem gerektiğini farkettim.
-Şeyy...
-Ney
-Ben işten kovuldum
Taehyung elindeki suyu içerken bi anda yüzüme doğru bir fil gibi püskürtmeye başladı.
-Ne yaptın ne yaptın
-Kovuldum
-Lan tek hücreli amip şimdi biz ne bok yiyeceğiz kirayı ödeyemeyiz benim maaşımla ödesek bile acıkınca sandalyenin bacağınımı kemireceğiz
-Ya bi sakin ol yarın ilk işim iş bakmak olucak zaten sadece masa başı bir iş istiyorum anlarsın ya garsonluktan ya da diğer ayak işlerinden bıktım.Lafı açılmışken sen bi sorsana sizin iş yerinde boş yer varmıymış eğer birilerini alıyorlarsa şansımı bir denemem gerek.
-İnan bana jungkook orda çalışmak istemezsin benim patronum rezalet herifin teki ben bile zor dayanıyorum ona
-İş iştir Taehyung benim paraya ihtiyacım var ve ben artık ayak işi Yap-ma-ya-ca-ğım
-İyi be tamam sen bilirsin sorarım ben yarın.
-Güzel sonunda düzgün bir işim olucak buarada Taehyung yemeği ben yaptım bulaşıklar sende beni ilgilendirmez
-Üff ama hayır kalsa ya böyle yarın toplarız
-Taehyung o koca götünü kaldır ve bulaşıkları topla!
-Tamam tamam topluyorum

Masadan kalkıp salona geçtim en azından film izleyebilirdim Televizyonu açtım ve yeni çıkan bir filmi izlemeye başladım.biraz sonra Taehyung geldi.
-Şirkettekilerle konuştum boş yer varmış ama asistan konumu hala başvurmak istiyormusun
-Evet evet evet evetttt her zaman merak etmişimdir bunları,söylesene patronum yakışıklımı
-inan bana son derece yakışıklı ama bir o kadarda huysuz biri
-Neyseee sen söyle bakayım görüşmeye ne zaman gidiyorum?
-yarın
-Neee ciddi olamazsın bu kadar çabukmu ama daha hazırlanmadım giyeceğim şeyler hazır değil görüşmede ne yapacağımı bilmiyorum.
-Eee işi isteyen sendin bizim patron biraz sabırsız biridir ve birazda işine son derece bağlı olan biri bu yüzden asla gecikmek istemez bu yüzden yarın gidiyorsun.
-Demesende gidecektim zaten restorandan iyidir.Neyse ben yatıyorum zaten yarın erken kalkmam gerekecek.
-Peki iyi geceler jungkook.
-iyi geceler.

Yukarı odama çıktım açıkçası biraz stresliydim sonuçta yarın bir iş görüşmem vardı. Telefonumu elime aldım be Taehyungun çalıştığı şirketi biraz araştırmaya karar verdim.Keşke araştırmasaydım çünkü tamı tamına 2 saattir bir fotoğrafla bakışıyordum şirketin sahibi Park jimin tam bir afetti o kadar yakışıklıydı ki ona bu dünyadan demek için binbir şahit isterdiniz.Yarın bu adamı canlı bir şekilde göreceğim aklıma gelince mal gibi sırıtmaya başladım aslında sanırım sadece ben değil herkes böyle sırıtırdı sonuçta Park jimin.Fotoğrafla biraz daha bakıştıktan sonra artık uykumun geldiğini hissettim göz kapaklarım yavaş yavaş kapanıyordu daha fazla direnmedim kendimi uykunun kollarına bıraktım sonuçta bir iş görüşmesi ne kadar kötü geçebilirdiki.

Merhabaaaa ben wattpadde yeniyim bu ilk hikayem o yüzden bir hatam olursa belirtirseniz sevinirim oldukça dikkat etmeye çalıştım yazarken ama hatam olursa kusura bakmayın sizi seviyorummm<3

Buaradaa jungkookun bakıştığı fotoğraf

Buaradaa jungkookun bakıştığı fotoğraf

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
Dame Tu Amor | JikookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin