1

224 6 0
                                    

Sandra üstünü giyinmiş yetimhaneden cıkış yapıp okuluna gidiyordu yanında ikinci el zor idare ettiği telefonuyla uğraşıyordu genelde tenha sokaklardan geçmeyi severdi çünkü fazla kalabalıktan hoşlanmaz ve rahatsız olurdu ıssız sokaktan geçerken aklını kurcalayan o kadar cok şey vardı ki çarptığı sert vucüt ile geriye savruldu ve poposunun üstüne düştü bir kaç dakika kendine gelemedi kendisine uzunan el ile sonunda kafasını kaldırıp çarptığı uzun boylu adama baktı ela gözlü esmer bir adamdı deri ceketi ve onu sıkıca saran pantolonu ile gayet hoş bir adamdı sandra düşüncelerinden kurtuldu ve adamın uzattığı elini tuttu bir kaç dakika sessiz kaldıktan sonra sandra adamın elini bıraktı.

"Özür dilerim efendim" dedi adamın gözlerinde kaybolduğunu hissetti kafasını iki yana sallayarak hipnozdan cıktı ve yere düşen çantasını aldı adam hiç bir şey söylemeden yavaş yavaş uzaklaştı sandra umursamayarak yoluna devam etti.

Okula varalı 7 saat olmuştu derse odaklanamıyordu o ela gözlü esmer adam aklından cıkmıyordu bir türlü dersin bitmesine 5 dakika kala sandra telefonunu almak istedi ama nerede onu bilmiyordu çantasına çeplerine bakmıştı hiç bir yerde yoktu bir anda beyninde şimşekler çaktı yolda yürüyordu telefonu elindeydi o esmer adama çarparken düşürmüş olmalıydı ders bitiş zili çaldığı an koşarak okuldan cıktı iyi kötü bi telefonu vardı ve onu çaldırmak istemezdi

O sokağa geri döndü her yerde telefonu aradı bulamadı gözleri dolmaya başlamıştı o tek sahip olduğu değerli şeyiydi bir daha nasıl alacaktı zaten zar zor almıştı o telefonu arkasını döndü tam gidecekken bir ses arkasından yankılandı.

"Bunumu arıyorsun küçüğüm" dedi sandra arkasını döndüğü an ne hissedeceğini şaşırdı esmer adam ona doğru adımladı ve tam dibinde durarak

"Bir dahakine açık gözlü ol küçüğüm karşına ben gibi biri cıktığında tamam mı?"

Sandra adamın bu dediğini anlayamasada şuanda tek umrunda olan o adamın kim olduğu ve telefonuydu.

Oy verin ve lütfen yorum yapın

İyi okumalar aşklar

daddyHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin