7.

21 2 40
                                    


Aatrox vahşet dolu bakışlarıyla Hyla'yı izliyordu.Yeni mühür taşıyıcısı bu muydu?"Kolay olucak" diye düşündü.

Hyla:Sen nesin be!

Aatrox:Ben evrenin sonuyum..

Hyla elindeki bıçağı sıkarak etrafa bakındı.Sadece sonsuz bir siyahlık vardı.Adım atınca ayağının altındaki sıvı şapırdadı.Yere bakınca..Kan..Zemin kanla doluydu.

Hyla:K-Kızlarım..NERDELER!

Aatrox kahkaha eşliğinde konuştu.

Aatrox:Belkide ayağının altındakidir...

Hyla korkuyla yere tekrar baktı.Ya gerçekten bu onların kanıysa."İmkanı yok"diye düşündü.

Hyla:2 çocuktan bu kadar kan çıkamaz!

Aatrox aniden saldırıya geçti.Elindeki hançerleri Hyla'ya doğru savurdu.

Aatrox:ALACA KARANLIĞIN SURETİ ÖLME SIRASI SENDE!

Hyla kendini korumak için elini kaldırınca mühür devreye girdi.Ve kendini tekrar mutfakta buldu.

Janet:Anne?İyi misin?

Kaptan ve Amora içeri girdi.Ve endişeyle Hyla'ya baktılar.

Hyla:A-Acilen Mariel'in evine gitmeliyim..Araba kullanamam..

Kaptan:Ben bırakırım..Ama ne oluyor?

Hyla:Bilmiyorum..İnan bilmiyorum..

Kaptan ve Hyla hızlîca arabaya atlayıp ilerlemeye başladılar.Hyla arabanın koltuğuna iyice yapışmış camdan dışarıyı izliyordu.Tam o sırada Aatrox'u gördü.Sırıtıyordu.Hyla kafasını sallayınca Aatrox yok oldu.

Kaptan:Çok garip davranıyorsun.Endişeliyim.

Hyla:Bende..

Evin önüne geldikleri an Hyla hemen atladı ve içeri daldı

Mutfaktaki Aime ve Mariel ona doğru baktı.

Mariel:Ne oluyor?

Hyla:D-Diablo nerde?

Mariel:En son odasındaydı..Oraya girmem.En son girdiģimde bubi tuzağı çalışıp kafamı kesiyordu.

Hyla aceleyle Diablo'nun odasına daldı.Diablo masasında oturmuş kılınçlarını biliyordu.Kafasını kaldırdı ve ona baktı.

Diablo:Hoşgeldin?Neden aniden daldı-

Hyla:Onu gördüm.Bana saldırdı.

Diablo:Ha?

Hyla:Bana numara yapma..O sensin!

Diablo boş boş Hyla'ya baktı.

Diablo:Bir şeyler mi içtin?

Hyla:AATROX!

Diablo duraksayıp yumruğunu sıktı..

Diablo:O kadarda aptal değilsin ha?

Sesi değişmişti..Aatrox gibi çıkmıştı.Diablo sırıtarak ona baktı.

Hyla:Yanılmadım ha?

Diablo kılıcîyla sıçrayıp savurdu.Hyla yana eğilince kılınç duvara saplandı.

Hyla:Bendede var!

Hyla kılıcını kaldırıp Diablo'nun boğazına bastırdı.Sonra elindeki mühürü suratında doğru tuttu.

Hyla:GİT!

Mühür parlayarak Diablo'yu yere serdi.

Diablo:SENİ SEFİL YARATIK!SENİ ELLERİMLE BOĞACAĞIM!

Hyla:GELDE BOĞSANA!

Diablo:O 2 KIZIN..LEŞLERINI BOYNUNA ASACAĞIM!

Hyla öfkeyle kılıcı Diablo'nun omzuna sapladı.

Hyla:KIZLARIMI KARIŞTIRMA!GEBERTİRİM!

Diablo kahkahalarla inlemeye başladı.

Diablo:GEL ÖLDÜR BENİ!YOKSA KIZLARINI MI ÖLDÜRMELİYİM!

Hyla kılıcını kavrayıp omzundan söktü ve boğazına batırdı.Kanın akmasıyla siyah bir duman etrafı kapladı.

Aatrox:Beni özgür bıraktın sefil yaratık..Artık karanlığın kudreti hakim olucak.

Hyla arkasından gelen sesle dönünce karşısında 50 metre uzunluğundaki Aatrox'u gördü.

--------------------------------------------------------------------------------------------------------

--------------------------

My Family..Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin