5. rész

453 14 1
                                    

Mire vege lett mar fel kilenc volt szoval atneztuk a hetfoi orak anyagat. Utana meg beszelgettunk egy csomo mindenrol, de vegul ejfel korul agyba kerultunk.


Time skip

Julius 17

6:40

Arra keltem, hogy leestem az agyrol. A heten negyedjere almodtam rosszat. Ilyenkor mindig egy szinpadon allok, megy egy dal, de en elfelejtem a szoveget. Mindenki fujol, mindenfele dolgokat dobalnak fel a szinpadra, es a legvegen elajulok.

Amikor raneztem a telefonomra, lattam hogy meg csak fel het mult, szoval ugy dontottem, meg visszafekszek egy kicsit.


- Mesii kelj feeel!- kialtotta valaki az arcomba

- Aaa mi tortent? - kerdeztem ijedten

- Jaa semmi, csak 10 ora elmult, es megbeszeltuk, hogy fel tizkor talizunk nalam - mondta Kitti

- Basszus telnyleg, ugy elfelejtettem, ne haragudj.

- Tudod hogy nem haragszok rad te kis majom - mondta nevetve baratosnem

- Es mit terveztel mara? - kerdeztem

- Hat eloszor is kivalasztjuk hogy kedden mit veszunk fel, merthogy kezdodik a Campus, amit remelem, hogy nem felejtettel el - nezett ram baratnom - ees Manuel, T.danny, ValMar es BrunoxSpacc koncert lesz ugyan azon a napon, vagyis kedden, amiket NEM szabad kihagynunk, vagy megorulok.

- Igen igen tudom, mert mar vagy ezerszer hallottam- mondtam visszafojtva a nevetesemet

- Jolvan, akkor keszulodj el, 20 percet kapsz aztan megyunk hozzam ruhatvalasztani

- Oksoks sietek



Mikor atertunk Kittihez, mar 11 ora volt szoval ugy dontottunk, hogy egy kicsit osszekapjuk magunkat, hogy minden dolgunkat meg tudjuk csinalni, mert holnap csak filmezni es sorozatozni fogunk, hogy kipihenjuk megunkat.

KItti ruhajaval eleg hamar meglettunk, mert hat o mar 2 hete eldontotte hogy mit akar majd felvenni. Az egyik nemreg vett ruhajat valasztotta.

Ez az osszes kozul a kedvence, szoval szamara nem volt kerdes, hogy ezt fogja felvenni

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Ez az osszes kozul a kedvence, szoval szamara nem volt kerdes, hogy ezt fogja felvenni.

- Most jon a neheze - mondtam, amikor hazafele mentunk

- Jajj te lany, ne gondold tul ezt az egesze szart, az csak egy ruha

- Igen tudom, viszont ha minden jol megy holnap vegre ujra talalkozok valaki kurva fontos emberrel, es nem szeretnem azt, hogy valami hulye ruha legyen rajtam

- He he he, megis kirol van szo, aki miatt ennyire igyekszel a legjobban kinezni? - kerdezte Kitty

- Jah nem lenyeg - probaltam lezarni ezt a temat ennyivel

- De szeretnem tudni, mert ha valami seggfej akkor kibelemzem a szajan keresztul.

- Nyugi mar, majd megtudod - mondtam

- Phh, jolvan


Most hogy hazaertunk, megebedeltunk es elkezdtunk ruhat keresni nekem.

1 ora keresgeles utan meglett A RUHA teljesen nagy betuvel.

1 ora keresgeles utan meglett A RUHA teljesen nagy betuvel

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Ehhez felveszem a fekete bordzsekimet. 

Amikor meglettunk az en ruhammal is, elmentunk vasarolni.

Egy csomo edesseget vettunk, es megtobb innivalot. Mivel egyikonk sem szeret pialni, igy szerencsere azzal nem volt gond, hogy meg azt is kelljen venni.


Este Tiktokoztunk egy csomot, csinaltunk sok - sok videot. Miutan kidoltunk a faradsagtol elmentunk furdeni, es megneztunk a Dr. Csontbol 2 reszt es lefekudtunk aludni.



Sziasztook<3

Ez lett volna az 5. resz. Szerintetek ki lehet az az ember akivel annyira talalkozni szeretne Mesi, vagyis Mi egyutt?

Jo hetveget, pihenjetek sokat, es erezzetek jol magatokat<3

506 words

Puszkoo<3

Az elet nehez [Manuel ff]Where stories live. Discover now