1.Kısım_bölüm 1

3 1 0
                                    

Gününün nasıl olacağını bilseydim o gün yatakta kalırdım Gerçi ne yaparsam yapayım yine de hiçbir şey uzun vadeli Kaderimi değiştiremezdi �alar saatin çılgın sesiyle uyandım ama içeri giren Gün Işığı gözlerimi açmama İzin vermiyordu Sabahları daha kolay uyanabilmek için Gece yatmadan jaluzi'yi indiriyordum birkaç kez gözlerimi kırdıktan sonra etrafı seçecek kadar ayılmıştı Yaz tatilinden sonra okulun ilk günü eziyet gibi geliyordu tatile o kadar çok alışmıştır ki sabahın 7'si olduğunda dünyanın nasıl göründüğünü ve havanın her geçen hafta daha soğuduğunu unutmuştum güzel hoca bir kuş pembe çalan gökyüzünde sakince süzülüyordu �ş yerlerinin ve fabrikalarının kulağıma gelen gürültüsü yaşamın ciddiyetini hatırlatıyordu her şeye rağmen bugün tatilden sonraki ilk önemli gün olabilirdi artık 12 sınıftaydım ve son görülmeye başlamıştım bu düşünceler bana güne başlamam için gerekli olan enerjiyi verdi ve yatak örtüsünü üzerinden atar atmaz zıplayarak yataktan kalktım hızlı hareketlerle siyaha götürme ve Siyah kapşonlu giydim ve banyoya yenerdim Elimi yüzümü yıkayıp dişlerimi fırçaladıktan sonra da odamda açılan balkona geçip oturdum balkonumun manzarasını göze çarpan eski su Kulesi sakince seyretmeye başladım odamda şehrin içinde saat kulesi net görecek kadar yükseltti şehrin göbeğinde siyahalı bir evde oturmak benim için biraz utandırıcı olsa da ailem alt katta kaldığı için burada çatı katından kendi huzuruma sahip bir yandan da inanılmaz hoşuma gidiyordu şu an büyük ihtimalle uzun süredir kahvaltı masasında oturuyorlardı ve beni bekliyorlardı annem de 𝙳𝚎𝚕𝚒𝚊 (𝚍𝚒𝚕𝚢ı) bu aralar beni yıl sonu bitirme sınavlarına rağmen balosuna özendirmeye çalışıyordu ama muhtemelen diplomasını almamış ve bütün gününe alışveriş ve kuaför randevuları ile geçiren biri olarak pek inandırıcı olmayacağını biliyordum.
256 𝚔𝚎𝚕𝚒𝚖𝚎_

















𝚄𝚖𝚊𝚛ı𝚖 𝚋𝚎ğ𝚎𝚗𝚒𝚛𝚜𝚒𝚗𝚒𝚣

𝙾𝚢 𝚊𝚝ı𝚙

𝚈𝚘𝚛𝚞𝚖𝚕𝚊𝚛ı𝚗ı𝚣ı 𝚋𝚎𝚗𝚒𝚖𝚕𝚎 𝚙𝚊𝚢𝚕𝚊şı𝚛𝚜𝚊𝚗ı𝚣 𝚜𝚎𝚟𝚒𝚗𝚒𝚛𝚒𝚖







𝚂ı𝚗ı𝚛 5 𝚟𝚘𝚝𝚎 (𝚢ı𝚕𝚍ı𝚣)

Elementler Akadamisi -1-Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin