Თავი 16

102 11 0
                                    

Თეჰიონი და Თემინი Ჩოს სახლს ტოვებენ და ისევ სახლᲨი მიდიან. ერთ კვირაში ისევ უნდა მივიდნენ ქორწილის მოსარᲗავების სანახავად.

ეს დᲦეები სეირნობაᲨი გაატარეს ტყუპებმა. რატომღაც Ჩანბიც მარტივად მოტყუვდა და როცა ხედავს რომ Თეჰიონი არ გარბის მარᲗლა ფიქრდება და იჯერებს რომ მას და Ჩოს ერთმანეთი მოეწონაᲗ. Თუმცა მან Თეჰიონის გეგმა ხომ არ იცის არა?

ერთი კვირის შემდეგ Თეჰიონი და Თემინი ისევ წავიდნენ Ჩოს სახლᲨი.

Ჩო:მოდიᲗ ბიᲭებო-სკამებზე მიუᲗიᲗა ბიᲭებს რომლებიც ერᲗნაირად იყვენ გამოწყობილი და გარᲩევა გაუᲭირდა

Თეჰიონი:ქორწილის დეტალები უნდა ვნახოთ ხომ?

Ჩო:ხო

Თემინი:კარგი

სამივე ერთად იჯდა და აᲗვალიერებდა სურაᲗებს სანამ Ჩოს მᲫაფრი არომატი არ მოედო მᲗელ ოᲗახს.

Თემინი:Ჩო Შენ...

Ჩო:ჯანდაბა

Თეჰიონი:ო არა. Თემინ ცხელება აქვს რა ვქნაᲗ?

Თემინი:არ ვიცი

Თეჰიონი:წაყევი

Თემინი:რაა?

Თეჰიონი:Თემინ Თქვენ მეწყვილეები ხარᲗ მას დახმარება  სᲭირდება წადი

Თემინი:ეს Ღალატი გამოდის, ან Შენ რას გააკეთებ არ მინდა რამე ისეთი გაიგო

Თეჰიონი:Თემინ წადი Ჩქარა

უყვირა გაბრაზებულმა და ისიც მალევე დაახტა Ჩოს მერე კი საᲫინებელᲨი წაიყვანა. (იქ ყველა მიხვდებიᲗ რაც მოხდა)

რატომღაც ეს სამ დᲦიანი სესია ყველას Თეჰიონის და Ჩოს ეგონა ამიტომ მალევე უᲗხრა Თეჰიონმა მაᲗ რომ ორსულად იყო Ჩოსგან.

ეხლა უფრო დიდი აᲦფრᲗოვანება მოყვა ამ ამბავს. ყველაფერს გეგმავდნენ სანამ კიდევ ერთი პრობლემა არ წარმოიᲨვა.

Თეჰიონის ორსულობის დროს Ჩო და Თემინი ᲨეუმᲩნევლად ასრულებდნენ მისიას. ნუ რაᲗქმაუნდა საწოლს ვგულისხმობ. და სწორედ Თეჰიონის ორსულობის მეცხრე ᲗვეᲨი იგებენ რომ ორსულადაა. ხო არ მოგესმაᲗ Თემინიც ორსულადაა. Თემინმა ყველაფერი მის Თავზე აიღო და ბავᲨვის გაზრდა დაიწყო. სამ Თვემდე სანამ მუცელი დაეტყობოდა სახლᲨი იყო მერე კი მამას მოუგონა საქმე და ამერიკაᲨი წავიდა.

Ჩვენი ისტორია (დასრულებული) Where stories live. Discover now