AFTER ONE WEEK:-
SCENE BHALLA HOUSE:
RAMA: BABLI, REEMA UTH JAO TUM DONO KO DER HO JAAYE GAHH , 7: 15 HO RAHE HAIN..
LISTENING THE 7: 15 BABLI IMMEDIATELY WAKES UP...SHE THEN LOOKS AT HER SISTER...
BABLI: REEMA UTH JAA WARNA DI SE PHIRR DAANT KHAAYE GIHH...
REEMA (SLEEPILY): DI BAS 5 MINUTES AUR..
ANOKHI (CALLING THEM): BABLI REEMA UTHE TUM DONO NE YA MAI AAUN UTHANE...
BABLI: DI HUM UTH GAYEE HAIN BAS 10 MINUTES MEI AAYE...
SHE THEN LOOKS AT REEMA...
REEMA: KYA AABH LATE NAHI HO RAHA???...
LISTENING HER BABLI HITS HER WITH THE PILLOW...
REEMA GETS UP RUSHES INSIDE THE WASHROOM...
BABLI(IRRITATEDLY): REEMA KI BAACHI AAJ MERI TURN THII PEHLE SHOWER LENE KII...
REEMA(PEEPING OUTSIDE FROM THE WASHROOM): HAAN TOH AABH MAI CHALI GAYI *SAYING THAT SHE AGAIN CLOSE THE WASHROOM DOOR*...
BABLI SIGHS GETS UP TAKES HER TOWEL & CLOTHES GOES INSIDE HER MOTHER WASHROOM...
AFTER GETTING READY BOTH THE SISTERS JOINS THERE ANOKHI DI & THEIR MOTHER...
WHILE DOING THE BREAKFAST:
RAMA: LARKIYUN MUJHE AAJ SCHOOL SE AANE MEI LATE HO JAAYE GAHH...
REEMA: KYUN MAA???...
RAMA: SCHOOL MAI KOI FUNCTION HAI ISSI LIYE...
THE TRIO NODS THEIR HEAD...
RAMA( LOOKING AT BABLI): TUMNE KAL BIJLI KA BILL TOH BHARR DIYA THA NA???...
BABLI: SORRY MAA MAI BHOOL GAYII.. *SMILES SHEEPISHLY*
RAMA: KYA KARTI HO, MAINE TUMSE EK HAFTA PEHLE BOLA THA AUR AAJ LAST DATE HAI BILL BHARNE KII..
ANOKHI: LAO MUJHE DOHH MAI KAR DOON GINN PAYMENT...
RAMA (LOOKING AT ANOKHI): PER BAACHE TUJHE TOH AAJ TERA UNIVERSITY FORM BHII SUMBIT KARANA HAI...
REEMA: MAA AAP BHOOL GAYE KYA??..
RAMA:KYA???
REEMA: AREE YEHI KE ANOKHI DI NA SUPER WOMAN HAIN...VOH NA KUCH BHII KAR SAKTI HAIN... *SAYING THAT SHE HI-FIED WITH BABLI*
YOU ARE READING
ZINDAGI GULZAR HAI💝 (lit. 'Life is a blossomed garden)
FanfictionThe story revolves around two people, opposite in thoughts and financial status... LET'S SEE HOW THEIR STORY TURN'S OUT ❤️