Já jsem Emma Wällnesvovo. Já vím, divný příjmení. Mám dva bratry (dvojčata) je jim 5let jeden je Tom a druhej Jon, ještě mám sestru Moniku, které má 18 a je totálně v pubertě. Mamka Beata má 35let, táta Petr má 37. Ježiši! Já tak melu, že nevíte nic o mě. Je mi 12. Dnes je mi 12. Dnes mám narozeniny. Konečně, ve třídě jsem nejmladší a všichni se mi posmívají, ale od teď už ne . Já jsem se narodila v Bergenu, Monika taky a kluci v Paříži a my teď taky bydlíme v Paříži. Přesně na Sestyové 576, 456m od Eieffelovy věže. Když mamka byla ještě Gliidsodoovzová (za svobodna) bydlela v New Yorku a chodila na vysokou školu, tak jela na výlet do Bergenu a strašně se jí tam líbilo a proto jsme se tam přestěhovali v roce 2000. V roce 2000 se ještě narodila Pepina, náš chameleon nebylo dne, abychom si nehráli na schovku a nevyhrála Pepina! Víte že se dokáže schovat i do vany, když se koupete?! Moje zážitky jsou hrozné, jako třeba tento: Tom mi dal do postele vejce a zalepil mi peřinu k posteli. A aby mu to nestačilo, když jsem měla vlasy od vajíčka tak mi je Jon polil sádlem. Monika řekla zase to, co vždycky: „Chováte se jako malí." A udělala na mě zase ten obličej (zvedla oči a zašilhala).
Děkuji , že jste si přečetli první kapitolu mého příběhu.
Ahoj Baruška :D