Yine başa dönmek evet, üzücüydü. Hem de bu sefer cidden Minho için atıyordum kollarımda ki çizikleri. Ve bu sefer yapma diyen bir mesaj da almıyordum. Odamda köşeye sinmiş, gözümde tek bir gözyaşı olmadan kendimi kesmeye devam ediyordum. Bunun hoşuma gittiği söylenemezdi, hiç bir insanın hoşuna gitmezdi kendini yaralamak, bedenine zarar vermek. Ama bu şekilde rahatlıyordu içim, birine anlatsam anlar mıydı hissettiklerimi emin değildim. Böyle karamsar olmayı ben istememiştim, sadece mutlu bir aile, mutlu bir arkadaş ortamım yoktu. Ve ben hep bende olmayan şeyleri dilemiştim. doğum günüm, kimse bilmez kutlamazdı. İyi ki doğdun o kadar özel bir sözdü ki benim için, ama hiç duymamıştım. Lise yıllarında birkaç kız tarafından seni seviyorum'u duymuştum ama, hislerine karşılık verememiştim. Bileklerimden süzülen kanlar ile yüzümü buruşturdum. Sızlayan kollarım ile nefes alış verişim hızlandı, canım yanıyordu. Ama geçecekti, hep geçiyordu. Telefonum titremesi ve yüzüme vuran ışıkla gözlerimi kıstım, karanlık oda bir anda aydınlık olmuştu. Yerimden zar zor kalkıp lavaboya ilerledim, telefonumu elime almak için ilk önce kanlarımı temizlemem gerekiyordu. Buz gibi su tenimle temas ederken, dudaklarımı dişledim. Hemen yanımda ki çamaşır makinesinin üstünde duran sargı bezi ile sıkı sıkı sardım kolumu. Annem evde yoktu, her zaman ki gibi. Onun olmaması benim işimde geliyordu her seferinde. Sanki bilerek gelmiyordu, yalnız kalmamı istiyordu. Başımda uçuşan düşüncelerden biraz ayrı kalmak istedim, sızlayan kolum ile odama geri döndüm. Yatağa uzanıp, sol kolumu yavaşça uzattım. Feci sızlıyordu, yarına düzelmesi için tanrıya dua ediyordum. Sağ elimle telefon kilidini yavaşça açtım. Bildirim, Felix'tendi.
lixxie:
hey
Hyunjiiin
Uyudun mu
Yarın seminer mi ne varmış
Katılalım mı ^^siz:
lix
Hevesini kırmak istemem ama
Pek keyfim yoklixxie:
Tamam işte
Keyfin yerine gelecek
Konser falan olacakmış hadi Hyun
Bir kere de çocukluk yapmasiz:
Tamam gideriz
Ama çok kalmamlixxie:
Sen
Adamsın
Hatta adamın dibisin
💪
(Görüldü)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
leave - hyunho
FanfictionHyunjin intihara meyilli kırılgan bir çocuktu, Minho ise onu intihara sürükleyecek, kıracak biriydi.